ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به لرستان تا اطلاع ثانوی

به گزارش اوج باور، سیدامین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان ضمن تاکید بر دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا،گفت: تمامی تورهای گردشگری از زمان اپیدمی شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز تعطیل هستند.

ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به لرستان تا اطلاع ثانوی

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

قاسمی با اشاره به تعطیلات سرانجام ماه مبارک رمضان و احتمال ورود تورهای گردشگری به استان توضیح داد: از ورود همه تورهای گردشگری بومی و غیر بومی به استان ممانعت به عمل خواهد آمد و این پیشگیری تا زمان از سرگیری فعالیت دفاتر مسافرتی- گردشگری و ابلاغ مجدد از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به این که شرایط برخی از شهرهای استان از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا به صورت شرایط قرمز اعلام شده اند، تاکید نمود: با هدف حفظ سلامتی مردم، تا اطلاع ثانوی ورود به همه مناطق گردشگری استان لرستان ممنوع است.

قاسمی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان در به حداقل رساندن مسافرت های غیرضروری گفت: هر شهروند بومی یا غیر بومی به هر نحوی به محدوده مناطق جاذبه های گردشگری ورود پیدا نمایند با برخورد قانونی پلیس روبرو خواهد شد و باید مطلع باشند که این ممانعت به منظور حفظ سلامتی آنان اعمال می گردد.

وی اضافه نمود: در این خصوص استثنایی وجود ندارد لذا برپایی هر گونه چادر و کمپ در حوالی مناطق گردشگری توسط هر ارگان، اشخاص بومی، محلی و یا گروه های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مهر نوشت، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در شرایط کنونی کشور مقابله با ویروس کرونا بیش از هر چیزی برای همه سازمان ها اهمیت دارد و به کمک خداوند پس از غلبه بر این ویروس منحوس، همچنان بهشت لرستان با آغوش باز پذیرای گردشگران عزیز خواهد بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 384

به "ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به لرستان تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به لرستان تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید