نشست مجازی رهبران اروپا برای آنالیز حادثه وین

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران به نقل از فرانس 24، امروز در نشستی مجازی به میزبانی امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه وسباستین کورتز صدراعظم اتریش، رهبران اروپایی در نشستی مجازی درباره حادثه تروریستی وین به مصاحبه می نشینند.

نشست مجازی رهبران اروپا برای آنالیز حادثه وین

با ما سفر کنید و با تور بهاری اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

امانوئل ماکرون، امروز سه شنبه میزبان سباستین کورتز صدراعظم اتریش در کاخ الیزه خواهد بود تا به همراه وی در نشستی مجازی با حضور صدراعظم آلمان و سران اتحادیه اروپا درباره واکنش مشترک به حملات تروریستی در کشورهای عضو شرکت کند.

امانوئل ماکرون و سباستین کورتز قرار است ساعت 15 امروز سه شنبه در جریان تماسی ویدئویی با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، اورزلا فون درلاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا و شارل میشل، رئیس شورای این اتحادیه درباره نحوه مقابله با موج حملات افراط گرایان تبادل نظر نمایند.

این نشست مجازی تنها یک هفته پس از حمله در وین، پایتخت اتریش که چهار کشته برجای گذاشت، برگزار می گردد. فرانسه نیز طی هفته های اخیر به دلیل اظهارات و اقدامات مقامات این کشور شاهد حمله به محل سابق تحریریه نشریه فکاهی شارلی ابدو، کشته شدن یک معلم فرانسوی و حمله با سلاح سرد در کلیسای جامع نیس بود.

ماکرون و سباستین کورتز قرار است پس از نشست مجازی با سران آلمان و اتحادیه اروپا، در نشستی خبری شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 646

به "نشست مجازی رهبران اروپا برای آنالیز حادثه وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مجازی رهبران اروپا برای آنالیز حادثه وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید