وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک در بانک توسعه تعاون برگزار شد

به گزارش اوج باور، مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون از طراحی و برگزاری وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک از سوی این مرکز خبر داد و افزود: وبینار آشنایی با قانون جدید چک در ادامه برنامه های آموزشی دانش محور بانک توسعه تعاون و با هدف پاسخ دهی دقیق و بهنگام به دغدغدها و پرسش های روسای شعب اجرا شد.

وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک در بانک توسعه تعاون برگزار شد

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام روابط عمومی بانک توسعه تعاون، کریم میرزاخانی اضافه کرد: در تداوم برنامه های آموزشی در زمینه قانون جدید چک، وبینار آشنایی با قانون جدید چک برای روسای شعب سراسر کشور از سوی مرکز آموزش و پژوهش طراحی و با مشارکت مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت امور استانها و شعب برگزار شد.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت و ضرورت بالای فرهنگ سازی برای عملیاتی شدن قانون جدید چک در بانک توسعه تعاون، گفت: برنامه های آموزشی متنوعی با اهدافی چون توسعه دانش و معلومات کارکنان، راهنمایی به هنگام مشتریان از سوی همکاران شعب و ارایه خدمات کیفی و منطبق با انتظار به مشتریان در طول یک ماه گذشته طراحی و عملیاتی شده است.

میرزاخانی شرح داد: وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک در ادامه برنامه های آموزشی مذکور و با هدف پاسخ دهی دقیق و به هنگام به دغدغدها و پرسش های روسای شعب اجرا شد.

وی شرح داد: محور کلیدی وبینار تصریح نکات و مباحث مهم قانون جدید چک و مبتنی بر پرسش و پاسخ بود.

در آغاز وبینار آموزشی، عاشقی رییس اداره کل آموزش به ذکر تغییرات قانون چک اشاره و بر تکالیف قانون جدید برای بانک ها، کارکنان نظام بانکی و مشتریان اشاره کرد. در ادامه نیز صباحیŽفر رییس اداره کل پیگیری و نظارت بر عملکرد استان ها و شعب به تببین الزامات اجرایی قانون جدید چک و پولادوند رییس اداره کل بانکداری الکترونیک به تشریح بحث های سامانه و الکترونیکی قانون جدید چک پرداختند.

در خاتمه جلسه به بسیاری از ابهامات و پرسش های روسای شعب در زمینه قانون جدید چک از سوی مدرسان پاسخ داده شد.ارزیابی واکنش و رضایت روسای شعب حکایت از رضایت 80 درصدی روسای شعب از برگزاری این وبینار آموزشی داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 831

به "وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک در بانک توسعه تعاون برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک در بانک توسعه تعاون برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید