پیروزی نفت آبادان فوق العاده بود، اثر نبود الهامی روی نساجی

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان پس از کسب پیروزی 2 بر صفر تیمش صنعت نفت آبادان برابر میزبانش نساجی مازندران در نشست خبری گفت، بازی بسیار سنگینی بوده و بابت کسب این پیروزی از بازیکنان، کادر فنی تیم و همه عوامل باشگاه تشکر می کنم.

پیروزی نفت آبادان فوق العاده بود، اثر نبود الهامی روی نساجی

وی افزود: این پیروزی را به مردم خوب آبادان تقدیم می کنم و بابت سه بازی قبلی که پیروز به کسب امتیاز نشدیم، از آنها عذرخواهی می کنم و امیدوارم این 3 امتیاز التیام بخش برای مردم فوتبال خیز آبادان باشد.

نساجی را کاملاً بررسی نموده بودیم

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت، که در طول هفته گذشته تیم نساجی را که دربازی های قبلی نمایش خیلی خوبی داشته کاملاً بررسی نموده بودیم و خوشبختانه با شناخت خوب و درک درست بازیکنان توانستیم برنده مسابقه باشیم.

منصوریان ادامه داد، هرچند در 48 ساعت گذشته به دلیل بارندگی شدید امکان تمرین مناسب برای هر دو تیم نساجی وصنعت نفت فراهم نبود و لغزنده بودن زمین هم روی کیفیت بازی تأثیر گذاشت.

وی افزود: متأسفانه در شرایط بد زمین استادیوم ساری در مقاطعی روی کیفیت بازی نیز تأثیر گذاشت، اما درنهایت از نمایشی که برابر تیم نساجی انجام دادیم کاملاً راضی هستم.

نبود ساکت الهامی روی نیمکت نساجی تأثیرگذار بود

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به پرسشی در مورد عدم حضور ساکت الهامی روی نیمکت تیم نساجی به دلیل محرومیت گفت، به اعتقاد من اگر آقای الهامی کنار زمین حضور داشت، آن قدر سروصدا از کنار زمین به سمت بازیکنان در داخل زمین راهنمایی نمی شد.

منصوریان افزود: متأسفانه تمام کادر فنی سعی می کردند هرکدام به بازیکنان تیم صحبت های خودشان را منتقل نمایند و همه درحال صدا زدن بازیکنان تیم بودند واین شرایط خیلی برای تیم نساجی دراین بازی خوب نبود.

وی ادامه داد، به هرحال درهر تیمی بازیکنان باید از یک نفر دستور و فرمان بگیرند و اینکه همه بخواهند از بیرون از زمین سروصدا داشته باشند وبه بازیکن وحتی داور مسابقه اعتراض و فریادهای خودشان را منتقل نمایند، قطعاً بی نتیجه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1234

به "پیروزی نفت آبادان فوق العاده بود، اثر نبود الهامی روی نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نفت آبادان فوق العاده بود، اثر نبود الهامی روی نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید