چرخ کارخانه نوآوری استان البرز به حرکت در می آید

به گزارش اوج باور، با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و استاندار البرز؛ موافقت نامه راه اندازی و شروع به کار کارخانه نوآوری البرز به امضا می رسد تا زیست بوم نوآوری و کسب و کارهای دانش بنیان این استان رونق بگیرد.

چرخ کارخانه نوآوری استان البرز به حرکت در می آید

جهت دریافت خدمات اجرای هزینه روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فرآیند اجرایی کارخانه نوآوری البرز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همکاری شهرداری کرج و حمایت استاندار البرز، شروع شده است و بر اساس موافقت نامه همکاری فرآیند عملیاتی شدن آن شروع می گردد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری صبح امروز به تعدادی از شرکت های دانش بنیان استان تهران و البرز سری می زند تا ضمن گفت وگو با فعالان فناور مستقر در این شرکت ها، زمینه حمایت از آنان و توسعه کسب وکارهای فناور را فراهم کند.

ستاری از شبیه ساز هواپیمای مسافربری ایرباس 320 به عنوان تازه ترین محصول شرکت توسعه دانش آسمان بازدید می نماید. این شرکت فناور که در حوزه آموزش خلبانی فعالیت می نماید پیروز شده است با یاری جمعی از مختصصان داخلی این دستگاه کاربردی در آموزش خلبانان مسافربری و تجاری را به یاری تجهیزات داخلی و برای نخستین بار در کشور محقق کند.

بازدید و گفت وگو با فعالان فناور

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از دستاوردهای فعالان فناور شرکت داده ورزی فرادیس البرز بازدید می نماید. این شرکت دانش بنیان ضمن فراوری دستگاه های خودپرداز و خود دریافت با برند وینکور و پایانه فروش بایتل و فراوری داخلی انواع سخت افزارهای بانکی مانند خودپرداز فرادیس، CRS، VTM، فرابانک، کیوسک بانکی و پایانه فروش، صندوق فروشگاهی را فراوری می نماید. همچنین تجهیزات ماهواره ای و زمینی، پشتیبانی تجهیزات سخت افزاری و فراوری و انواع نرم افزارهای بانکی و غیر بانکی از دیگر توانمندی های این شرکت است.

افتتاح شتاب دهنده ماد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، کارخانه نوآوری و شتاب دهنده ماد را افتتاح می نماید. فضای کاری اشتراکی، آزمایشگاه های تحقیقاتی، آزمایشگاه های نیمه صنعتی و اتاق تمیز از خدماتی است که این شتاب دهنده در اختیار هسته های فناور قرار می دهد.

بازدید از آزمایشگاه نوآوری مپنا بخش دیگری از سفر یکی روزه ستاری و همراهان وی به استان البرز است. در این آزمایشگاه، خدمات مختلفی در حوزه نوآوری باز، سرمایه گذاری خطر پذیر و مدیریت نوآوری ارائه می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 77

به "چرخ کارخانه نوآوری استان البرز به حرکت در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخ کارخانه نوآوری استان البرز به حرکت در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید