کاشت 200 اصله نهال بلوط در اراضی رفع تصرف شده معصوم آباد یاسوج

به گزارش اوج باور، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی با شعار حفاظت و قانون 200 اصله نهال بلوط در اراضی رفع تصرفی معصوم آباد یاسوج به همراه اجرای رای سبز با حضور دادستان مرکز استان، معاونین دادگستری و همچنین مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان محلی کاشته شد.

کاشت 200 اصله نهال بلوط در اراضی رفع تصرف شده معصوم آباد یاسوج

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه بویراحمد به بیان عملکرد این اداره کل در جهت حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی پرداخت و از همکاری و همراهی رئیس کل دادگستری، دادستان و همکاران مجموعه تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم برخورد با متجاوزین به اراضی ملی شد.

وی با اشاره به نقش جایگاه دستگاه قضا در جهت حفاظت و تثبیت مالکیت منابع طبیعی بر عرصه های ملی، همچنین آمار پرونده های متشکله در جهت تجاوز به اراضی ملی پرداخت و با توجه به گستردگی عرصه های طبیعی استان خواستار تداوم همکاری دادگستری در جهت حفاظت از انفال شد.

سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد صدور احکام سبز را از سیاست های ویژه دادگستری دانست و مطرح کرد: در گذشته احکامی صادر و رفع تصرف صورت می گرفت اما بعد از رفع تصرف عرصه در همان شرایط بود و مورد سوء استفاده سودجویان قرار می گرفت.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: به همین دلیل کسانی که اقدام به قطع درختان می کردند مجازات تکمیلی و جایگزین صادر شد که کاشت درخت یکی از احکام است که به احیاء جنگل ها کمک می کند.

عباس حسن زاده، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد نیز گفت: عرصه های طبیعی جزو سرمایه های ملی و متعلق به همه مردم و نسل های آینده است که ضروری است آحاد مردم و تمامی دستگاه ها و نهادها با منابع طبیعی همکاری لازم را در حفظ و نگهداری از این ثروت های الهی داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: از مجموعه دستگاه قضایی استان، دادستان محترم و معاونین وی به جهت حمایت های ویژه از انفال تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ در سرانجام چهارمین روز از هفته منابع طبیعی مانور مشترک یگان حفاظت ادارات استان ونیروی انتظامی به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در مرکز استان صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 863

به "کاشت 200 اصله نهال بلوط در اراضی رفع تصرف شده معصوم آباد یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت 200 اصله نهال بلوط در اراضی رفع تصرف شده معصوم آباد یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید