کاهش استرس دانشجویان با تمهیدات لازم برای برگزاری امتحاناتی آرام و ایمن در واحد تهران غرب

به گزارش اوج باور، جلسه هماهنگی امتحانات خاتمه ترم نیمسال دوم سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار گردید.

کاهش استرس دانشجویان با تمهیدات لازم برای برگزاری امتحاناتی آرام و ایمن در واحد تهران غرب

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، جلسه هماهنگی امتحانات سرانجام ترم نیمسال دوم تحصیلی 99-98، با حضور پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، معاونان، رؤسای دانشکده ها و مدیران به منظور انجام تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات در شرایط ایمن و بهداشتی و تأمین سلامتی دانشجویان، کارمندان و اساتید واحد با رعایت دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی در زمان شیوع بیماری کرونا در سالن ایده تا عمل مجتمع پیامبراعظم (ص) برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه پروین داداندیش، رئیس واحد تهران غرب ضمن تبریک ایام عید فطر و قبولی طاعات و عبادات حاضرین، در مورد برگزاری هرچه بهتر و ایمن تر امتحانات مواردی را بیان نمود.

وی مطرح کرد: در این شرایط بحرانی کوشش مجموعه دانشگاه باید براین باشد که امتحانات در فضای سالم و همراه با نظم و آرامش با رعایت فاصله اجتماعی برگزار گردد و دانشجویان بدون نگرانی و استرس در امتحانات شرکت نمایند. همچنین باید کوشش گردد تمامی امکانات لازم جهت هر چه بهتر برگزارشدن امتحانات سرانجام ترم مهیا گردد.

سپس هر یک از اعضاء ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود در این مورد، آمادگی همه جانبه خود را برای برگزاری امتحانات سرانجام ترم اعلام کردند.

رئیس واحد تهران غرب ضمن تأکید بر رعایت موازین بهداشتی و ضدعفونی تمامی فضاهای امتحانات اعم از کلاس ها، جایگاه ها، میزها، دستگیره ها، نرده ها، پنجره ها و... هر روز بعد از آخرین امتحان، اظهار کرد: ضدعفونی سرویس های بهداشتی شامل درب ها، دستگیره ها، شیرهای آب، جای مایع صابونی و... باید به صورت مکرر در طی روز انجام گردد .

وی اعلام نمود: دانشکده ها برای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی اساتید و خانواده های خبرنگارانن، سالن ایده تا عملِ مجتمع پیامبراعظم (ص) و دو کلاسِ مجتمع فنی و مهندسی را برای تصحیح اوراق اساتید آماده نمایند و اطلاع رسانی در این خصوص توسط دانشکده ها صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ادامه داد: اطلاع رسانی های مناسب به وسیله ارسال پیامک به دانشجویان و اساتید، نصب تابلوهای راهنما و بنرها و استندهای جدید آموزشی درخصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی متناسب با فضای امتحانات، در اختیار قرار دادن ماسک به دانشجویانی که ماسک همراه ندارند و رعایت بهداشت توسط عوامل اجرایی امتحانات می تواند میزان استرس و نگرانی دانشجویان را کاهش دهد.

تأمین احتیاج همکاران و مراقبان امتحانی دانشکده ها اعم از مواد ضدعفونی نماینده، ماسک، دستکش و... قبل از امتحانات، همکاری با هلال احمر برای سنجش تب ارباب رجوع در ایام امتحانات، رعایت فاصله اجتماعی در بوفه با کاهش تعداد میزها و جایگاه ها بر اساس پروتکل مختص رستوران ها و استقرار میز و جایگاه های مازاد در محیط باز از جمله مصوبات این جلسه است.

همچنین مقرر شد برای رفاه حال اساتید و صرفه جویی در مصرف کاغذ، دانشکده ها به اساتید اطلاع رسانی نمایند که امکان درج پاسخ در برگه سؤال امتحانی دانشجویان وجود دارد.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 381

به "کاهش استرس دانشجویان با تمهیدات لازم برای برگزاری امتحاناتی آرام و ایمن در واحد تهران غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش استرس دانشجویان با تمهیدات لازم برای برگزاری امتحاناتی آرام و ایمن در واحد تهران غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید