گریم متفاوت و دیده نشده امین حیایی

به گزارش اوج باور، به گزارش ساعدنیوز، عکسی از امین حیایی و مجید صالحی می بینیم که در اینستاگرام منتشر شده است.

گریم متفاوت و دیده نشده امین حیایی

امین حیایی بعد از طلاق از مونا بانکی پور با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. امین حیایی و همسر اولش یک پسر به نام دارا دارند. امین حیایی متولد 19 خرداد 1342 است. امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و یکی از 4 داور برنامه عصرجدید است. گریم جالب امین حیایی را ببینید.

امین حیایی در فیلم سیب سرخ حوا

امین حیایی در سال 1370 بازیگر یک تئاتر بچه ها به کارگردانی ثریا قاسمی بود و در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد. خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند و در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا چندان پیروز نبود.

او در سال 1381 با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پرده سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورد دار بود. حیایی بعلاوه تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست های آلوده، مزاحم و تله از ساخته های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. وی در سال 1386 برنده جایزه برترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد. او بعلاوه دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره سی و ششم فیلم فجر برای فیلم شعله را از آن خود کرد. همسر وی نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینمای ایران است.

منبع: رکنا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1345

به "گریم متفاوت و دیده نشده امین حیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریم متفاوت و دیده نشده امین حیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید