توسعه همکاری های شرکت ملی حفاری ایران و جهاددانشگاهی

به گزارش اوج باور، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران بر توسعه همکاری بیش از پیش میان این شرکت و جهاددانشگاهی تاکید کرد.

توسعه همکاری های شرکت ملی حفاری ایران و جهاددانشگاهی

حمیدرضا گلپایگانی در نشست مشترک میان شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی که با حضور رئیس، معاونان و جمعی از مسئولان ملی حفاری و جهاد دانشگاهی برگزار شد، از همکاری میان این مجموعه در زمینه پروژه های پژوهشی و تولید قطعات تقدیر و ابراز امیدواری کرد که در ارتباط با بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری شرکت نیز پرتوان و پیروز عمل شود.

وی همچنین بر حمایت همه جانبه این شرکت از تولید داخل و بومی سازی قطعات، تجهیزات کاربردی در صنعت نفت و حفاری تاکید کرد و افزود: بحث نوسازی ناوگان حفاری یکی از اولویت های این شرکت است و به صورت همزمان بحث بازسازی ناوگان نیز مورد توجه خواهد بود.

گلپایگانی با بیان اینکه در پی آن هستیم تا با حمایت از ساخت داخل جلوی واردات محصولات گرفته شود، گفت: جهاد دانشگاهی رابط دانش بنیان با شرکت های داخلی است و می تواند در این زمینه به شرکت ملی حفاری ایران کمک کند.

آمادگی برای همکاری در تامین نیازهای فناورانه کشور

همچنین در این مراسم حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی ضمن تقدیر از میزبانی و همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و جهاددانشگاهی، گفت: جهاد دانشگاهی کشور و کلیه واحدهای آن در این شرایط حساس، تلاش می کند با تمام توان به کمک صنعت از جمله صنعت راهبردی حفاری کشور بیاید.

وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در تامین نیازهای فناورانه کشور گفت: ما همیشه قدردان حمایت های شرکت ملی حفاری ایران هستیم که در این زمینه پیشگام بوده است.

طیبی بیان نمود: جهاددانشگاهی آمادگی دارد روی بخش های فناوری سرمایه گذاری کند اما این مساله به شرطی است که تضمین خرید داشته باشیم تا بتوانیم به فعالیت خود ادامه دهیم.

وی افزود: هدف جهاد دانشگاهی این است که بتواند برای کشور مثمرثمر باشد تا بتوانیم تولید و اشتغال داشته باشیم و برای جوانان کشور امید ایجاد کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی در سرانجام این نشست گفت: خوزستان خاستگاه صنعت نفت ایران است و هرچه بتوانیم در این استان به ساخت داخل بیشتر توجه کنیم، قطعا زمینه ایجاد اشتغال در خوزستان بیشتر می شود.

در این نشست درباره موضوعات مطروحه با جهاد دانشگاهی از جمله شرایط قراردادها و دستگاه های حفاری تحویل شده و در دست تحویل، ساخت موتورهای درون چاهی در سایزهای مختلف، تولید انواع فیلتر و همچنین تجهیزات فناورانه مصاحبه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1346

به "توسعه همکاری های شرکت ملی حفاری ایران و جهاددانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همکاری های شرکت ملی حفاری ایران و جهاددانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید