گمرک دوغارون در همه رویه ها فعال است

به گزارش اوج باور، خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی گمرک گفت: گمرک دوغارون در خراسان رضوی فعال است و هیچ مسئله ای در رویه های گمرکی وجود ندارد.

گمرک دوغارون در همه رویه ها فعال است

به گزارش خبرنگاران؛ آقای سید روح اله لطیفی در مورد مطلبی که یکی از نمایندگان سابق در فضای مجازی منتشر نموده است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران تحولات مرزی را رصد می نماید و تمهیدات لازم به وسیله همه دستگاه ها برای هر اقدامی اندیشیده شده و نیرو های نظامی و امنیتی بر مرز های ما با افغانستان تسلط و اشراف کامل دارند.

وی گفت: همه مرز های کشورمان با افغانستان در رویه تجاری مانند قبل فعال هستند و برای رویه مسافری هم در مرز دوغارون با استقرار تیم وزارت بهداشت از همه افراد ورودی تست کرونا گرفته می گردد و در صورت مثبت بودن تست، افراد به افغانستان بازگردانده می شوند.

لطیفی اضافه کرد: با پیگیری اجرا شده از همکاران گمرک دوغارون هیچ تغییری در گمرک اسلام قلعه افغانستان صورت نگرفته و پذیرش مسافر، کامیون ها و کالا ها در دو طرف مرز به صورت عادی در حال اجرا است.

وی در خاتمه تاکید نمود: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران دوری از تنش و توجه به آرامش، صلح و امنیت در افغانستان و گفتگوی افغان-افغان است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1048

به "گمرک دوغارون در همه رویه ها فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گمرک دوغارون در همه رویه ها فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید