10 ویلچر پرفروش و محبوب در خبرنگاران (مهر 1401)

به گزارش اوج باور، در دنیای امروز عبارت معلولیت می توان عاملی برای محدودیت باشد، تا حدی زیادی تحت شعاع قرار گرفته و هر روزه شاهد دستگاه های جدیدتر و کاراتر برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی هستیم تا زندگی راحت تری را همانند افراد عادی سپری نمایند. در این میان یکی از مهم ترین گزینه ها برای افراد ناتوان در راه رفتن، ویلچر است که انتخاب مدل مناسب و باکیفیت آن می تواند تا حد زیادی چالش برانگیز باشد؛ بنابراین به منظور راحتی شما عزیزان در انتخاب و خرید این محصول در این قسمت از سری راهنماهای خرید در خبرنگاران مگ به سراغ 10 ویلچر پرفروش و محبوبِ سایت می رویم تا با آگاهی بیشتری دست به خرید بزنید.

10 ویلچر پرفروش و محبوب در خبرنگاران (مهر 1401)

پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید!

1. ویلچر مدل TEC-OVER

ویلچر مدل TEC-OVER یکی از مدل های باکیفیت در بین انواع ویلچرهای بازار ازجمله سایت خبرنگاران است که با چرخ های بادی در بخش جلویی آن به منظور حرکت نرم در بیرون از خانه، همراه شده است. حداکثر وزن قابل تحمل برای این محصول 150 کیلوگرم است و ارتفاع نشیمن گاه آن به 54 سانتی متر می رسد. همان طور که اشاره شد چرخ های تیوب دار این کالا یکی از بزرگترین مزایای آن است و چارچوب مستحکم، ثابت و ترمز فشاری ارزش خرید ویلچر مدل TEC-OVER را بالاتر هم برده است. شما می توانید همین امروز این کالا را به قیمت 3,234,000 تومان بخرید.

2. ویلچر یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1801W

ویلچر یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1801W یکی دیگر از مدل های میان رده، محبوب و با قیمتی مناسب است که از جمله مشخصه های جالب توجه آن می توان به مواردی همانند طراحی شده برای مصارف روزانه، بدنه تاشوی با ضربدری دوبل جهت تحمل وزن و استقامت بالا، سبک، تمام استیل با روکش آبکاری کروم (جهت ضربه گیری و جلوگیری از زنگ زدگی)، چرخ های جلو از جنس مواد PU، تحمل وزن 120 کیلوگرم و قابلیت تنظیم ارتفاع همراه با گارانتی 24 ماهه اشاره نمود!

بعلاوه در ساختار این نوع ویلچر از تایرهای تیوب دار برای بخش عقبی استفاده شده است که تفاوت آن با تایرهای بدون تیوب در این است که اگرچه مدل های تیوب دار طول عمر نسبتا کمتری نسبت به سایر مدل ها دارند، اما نرمی بیشتر در حرکت و سادگی در تعویض آن ها این نمونه ها را نسبت به سایرین پرفروش تر نموده است. در کنار این ویژگی ها ضروری است بدانید که YTA-1801W دارای صندلی ای برزنتی و اهرم کنترل سرعت و حرکت است و تنها با قیمت 2,776,000 تومان به بازار ارائه شده است.

3. ویلچر حمام ارتوپدی یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1805U

یکی از نمونه ویلچرهای مناسب برای استفاده افراد ناتوان در حمام محصولی همانند ویلچر حمام ارتوپدی یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1805U است که توانسته رضایت بالایی را در بین مصرف کنندگان به وجود آورد. این نوع صندلی چرخ دار دارای مشخصه هایی همانند بدنه استیل، ترمز فشاری، حداکثر وزن قابل تحمل تا 120 کیلوگرم، وزن حدودا 19 کیلوگرمی، پشتی و زیردستی مستحکم با قاب قابل حمل و راحتی در جابه جایی بر روی فرش است. قیمت این کالا هم اکنون در سایت خبرنگاران 3,915,000 تومان است.

4. ویلچر مدعیسی مدل IR201

صندلی چرخ دار مدعیسی مدل IR201 وزنی معادل با 16 کیلوگرم دارد و در عین حال می تواند کاربرانی با اندام میانه و وزن حداکثر وزن 130 کیلوگرم را جابه جا کند. بدنه این محصول از جنس استیل و همراه با قابلیت حمل راحت و تاشوندگی است، بنابراین می تواند برای اغلب افراد گزینه ای با ارزش خرید بالا تلقی گردد.

به طور کلی از جمله مشخصات این نوع ویلچر می توان به پایه و پدال هایی از جنس پلی کربنات، لاستیک های توپر از جنس PVC، کفی و پشتی برزنتیو ترمزی از نوع فشاری اشاره نمود. شما می توانید همین حالا ویلچر برند مدعیسی مدل IR201 را به قیمت 2,422,500 تومان بخرید!

5. ویلچر جی تی اس مدل 809R

ویلچر جی تی اس مدل 809R کالایی تاشو با لاستیک های توپر است که با وجود بدنه فلزی و ترمزهای فشاری یکی دیگر از ویلچرهای پرفروش خبرنگاران به شمار می رود.

این محصول وزنی در حدود 17 کیلوگرم دارد اما می تواند تا 100 کیلوگرم وزن کاربر را تحمل کند! قیمت این کالا 2,540,000 تومان است و می تواند گزینه ای متناسب با نیازهای افراد ناتوان حرکتی تلقی گردد.

6. ویلچر سی پی سایز 44

اگر قصد دارید که محصولی بسیار محکم و کارآمدی را برای بیمار سی پی، بخرید که نهایت راحتی و نرمی در حرکت را به ارمغان آورد بهتر است نگاهی به ویلچر سی پی سایز 44 بیاندازید. جالب است بدانید که این ویلچر CP از کنترل ترمز روی دسته و چرخ های عقب بهره مند است و همراه با آن شاسی ای از نوع لوله ای و بدنه ای تماما آلومینیومی دارد.

از جمله ویژگی های این ویلچر ویژه برای افراد سی پی می توان به مواردی همانند کمربند ایمنی دو طرفه، نگهدارنده پا و پد گردن، وزن 22 کیلوگرمی، حداکثر وزن قابل تحملِ 60 کیلوگرم، تایرهای توپُر، ترمز فشاری و صندلی برزنتی اشاره نمود. قیمت این نوع صندلی در حال حاضر در سایت خبرنگاران 10,675,900 تومان است.

7. ویلچر جی تی اس مدل 809c

یکی از گزینه های خرید ارزان و در عین حال با امکانات و کیفیت مناسب ویلچر جی تی اس مدل 809c است که تا به امروز رضایت تعداد زیادی از کاربران را به منظور استفاده در خانه به همراه داشته است. این نوع صندلی چرخ دار با مشخصه های قابل توجه ای همانند پوشش بدنه نیکل کروم (استیل)، چرخ های توپُر عقبی (البته چنین لاستیک هایی حرکت ویلچر در بیرون از خانه را مشکل می نماید!) همراه با طوقه های اسپرت و ترمز فلزی، قابلیت تاشوندگی، زیر دستی ای از جنس ابر با لایه برزنت، تکیه گاه و نشیمن گاهی از جنس برزنت تقویت شده، رینگ های پلاستیکی و کمربند همراه است و می تواند از هر جنبه ای نیازهای شما را برآورده کند.

گفتنی است که حداکثر وزن قابل تحمل این محصول 110 کیلوگرم است و مقدار آن در رده محصولات بزرگ (قابلیت قرارگیری به شکلی کامل در صندوق عقب ماشین را ندارد!) طبقه بندی می گردد. شما می توانید همین حالا ویلچر جی تی اس مدل 809c را به قیمت 2,600,000 تومان از سایت خبرنگاران بخرید.

8. ویلچر یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1801S

ویلچر یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1801S محصولی با قیمت مناسب و دارای بدنه تاشوی با حالت ضربدری دوبل جهت تحمل وزن و استقامت بالا است که می تواند راحتی را برای کاربر خود رقم بزند. این مدل ویلچر بدنه ای تمام استیل با آبکاری کروم جهت ضربه گیری دارد و چرخ عقب آن با لاستیک توپر 24 اینچ از جنس مواد PU و طوقه آلومینیوم همراه شده است.

حداکثر وزن قابل تحمل ویلچر یکتا تجهیز البرز مدل YTA-1801S حدودا 120 کیلوگرم است و طول نشیمن گاه آن به 43 سانتی متر می رسد. در کنار این موارد لازم به تاکید است که کفی و پشتی این محصول از جنس برزنت کانتینری با مقاومت بالا، پنج لایه، ضدآب و حساسیت است و به قیمت 2,900,000 تومان در سایت موجود است.

9. ویلچر جی تی اس مدل 809A

ویلچر جی تی اس مدل 809A را می توان محصولی ساده با بدنه ای از نیکل کروم (استیل) در نظر گرفت که چرخ های عقب آن بادی است و با وجود طوقه های فلزی به حرکت نرم دستگاه یاری می نماید.

زیر دستی این کالا از جنس ابر با لایه برزنت و تکیه گاه و نشیمنگاه این ویلچر از جنس برزنت تقویت شده مجهز به کمربند ایمنی است. گفتنی است که حداکثر وزن قابل حمل این محصول 130 کیلوگرم و طول نشیمن گاه آن به 50 سانتی متر می رسد. شما می توانید ویلچر جی تی اس مدل 809A را به قیمت 3,550,000 تومان بخرید.

10. ویلچر برقی مونوچیر مدل 12f250-eco plus

اگر در پی گزینه ای برقی در بین انواع ویلچرهای موجود در بازار هستید، انتخاب ویلچر برقی مونوچیر مدل 12f250-eco plus می تواند تصمیم درستی باشد، چراکه این نوع دستگاه از ویژگی های قابل توجهی همانند وزن 26 کیلوگرمی، بدنه آلومینیومی و صندلی برزنتی، توان موتور 250 وات، قابلیت حرکت تا سرعت 7 کیلومتر بر ساعت، تنظیم سرعت در 5 حالت مختلف، محل قرارگیری پا و ساعد به شکل متحرک، مقدار پیمایش با 1 بار شارژ تا 18 کیلومتر، شارژ سریع و تایر تیوب دار و بالشتک ابری اشاره نمود. حداکثر وزن قابل تحمل در این محصول 120 کیلوگرم است و هم اکنون در سایت خبرنگاران به قیمت 46 میلیون تومان موجود است!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1490

به "10 ویلچر پرفروش و محبوب در خبرنگاران (مهر 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ویلچر پرفروش و محبوب در خبرنگاران (مهر 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید