اختصاص 100 میلیارد تومان به توسعه راه های روستایی استان

به گزارش اوج باور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اختصاص 100 میلیارد تومان برای احداث و توسعه راه های روستایی استان اطلاع داد.

اختصاص 100 میلیارد تومان به توسعه راه های روستایی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید نوروزی استاندار از سازمان به ارائه گزارش عملکرد بودجه سال 1399 استان پرداخت و اظهار کرد: اعتبارات هزینه ای ابلاغی سال جاری استان تا به امروز به عدد 692.5 میلیارد تومان رسیده که 26 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی از ابلاغ اعتبار 116.3 میلیارد تومانی به استان از محل بند ط اطلاع داد و اضافه کرد: سال جاری سخت ترین بودجه هزینه ای را در سطح کشور و استان تجربه کردیم.

بهبودی مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی،3 درصد نفت و گاز و 0.27 درصد ارزش اضافه کرده را 391 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: میانگین تخصیص این منابع 50 درصد بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی میزان تخصیص اعتبارات توازن استانی و ملی را به ترتیب 34 و 33 درصد خواند و اضافه کرد: در مجموع به میزان 33 درصد از اعتبارات توازن که مبلغ 531 میلیارد تومان می باشد، تخصیص یافته است.

وی در ادامه صحبت های خود از اقدامات شاخص استان در زمینه ساماندهی نیروهای راهداری، انعقاد تفاهم نامه سنددار کردن رودخانه های استان، مبادله اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه، پروژه های فرهنگی نظیر بازسازی تئاتر شهر و سینما 29 بهمن، تامین برق بعضی از شهرک های صنعتی، احداث ندامتگاه 5000 نفری تبریز، مرکز ماده 16 بانوان، کانون اصلاح و تربیت و پایگاه امداد شمال غرب کشور یاد کرد.

بهبودی همچنین از اختصاص 100 میلیارد تومان برای احداث و توسعه راه های روستایی استان اطلاع داد و گفت: از این رقم مبلغ 30 میلیارد تومان از محل تبصره 19 و 70 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات بنیاد علوی و خودیاری اهالی تامین شده است.

وی در ادامه به مواردی مثل پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری سال 1399 و تعریف پروژه های اقتصاد مقاومتی سال 1400، اشاره نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 896

به "اختصاص 100 میلیارد تومان به توسعه راه های روستایی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 100 میلیارد تومان به توسعه راه های روستایی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید