افزایش آمار مسافران متروی تهران ، هشدار درباره خطر تردد با مترو در ساعات پیک

به گزارش اوج باور، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار مسافران مترو طی روزهای اخیر گفت: با اجرای طرح ترافیک پس از عید فطر، مسافران حدالمقدور نباید در ساعات پیک با مترو تردد نمایند.

افزایش آمار مسافران متروی تهران ، هشدار درباره خطر تردد با مترو در ساعات پیک

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، فرنوش نوبخت در تبادل نظر با فارس درباره آمار مسافران مترو در روزهای اخیر اظهارداشت: طی روزهای گذشته آمار مسافران مترو به بیش از 800 هزار نفر در روز رسیده و هر چند این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل بسیار کمتر است ولی به دلیل شرایط کرونایی این آمار می تواند در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی توسط مسافران مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط مسافران جهت پیشگیری از کرونا بسیار حائز اهمیت است، اضافه نمود: در حال حاضر شرکت بهره برداری مترو تهران با صد در صد ظرفیت، ارائه خدمات به مسافران را انجام می دهد و پروتکل های بهداشتی نیز ابلاغ و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران اظهار داشت: مسافران مترو جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا پس از اجرای طرح ترافیک تهران باید سفر خود را با مترو برنامه ریزی کند و حدالمقدور از تردد در ساعات پیک و انجام سفرهای غیرضروری بپرهیزند چرا در این ساعات به دلیل حجم بیشتر مسافران، احتمال انتقال ویروس کرونا بسیار افزایش می یابد.

نوبخت گفت: در حال حاضر در 127 ایستگاه مترو عرضه ماسک با قیمت مصوب دولتی ارائه می گردد و هرچند بیشتر مسافران هنگام ورود به مترو از ماسک استفاده می نمایند ولی به محض وارد شدن به فضای ایستگاه ها، ماسک ها را برداشته و بدون آن تردد می نمایند که ما در این زمینه بارها به این افراد تذکر داده ایم ولی متاسفانه رعایت موضوعات بهداشتی توسط مسافران بعضی از مواقع مورد توجه قرار نمی گیرد.

اجرای طرح ترافیک پس از عید فطر واکنش های زیادی از سوی مردم و مسئولان داشته است و روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت نیز از مخالفت این وزارتخانه با اجرای طرح ترافیک اطلاع داد و گفت: نظر وزیر بهداشت به صراحت این است که تا اطلاع ثانوی اجرای طرح ترافیک در هیچ کدام از شهرهای عظیم منطقی نیست و قطعا با آن مخالف هستیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 375

به "افزایش آمار مسافران متروی تهران ، هشدار درباره خطر تردد با مترو در ساعات پیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار مسافران متروی تهران ، هشدار درباره خطر تردد با مترو در ساعات پیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید