انهدام باند پیرمردهای دزد در پایتخت

به گزارش اوج باور، جانشین پلیس پیشگیری تهران عظیم از بازداشت یک دزد لوازم خودروهای لوکس و سه مالخر اموال مسروقه در محدوده شمال تهران اطلاع داد و گفت: اعضای این باند بین 60 تا 65 سال داشتند.

انهدام باند پیرمردهای دزد در پایتخت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از مهر، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد با اعلام انهدام باند پیرمردهای دزد و مالخر لوازم خودروهای لوکس در شمال تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو از خودروهای لوکس در محدوده کلانتری های 101 تجریش و 123 نیاوران و ثبت شکایت مال باختگان، عوامل این دو کلانتری برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهم این پرونده ها دست به کار شدند.

وی مطرح نمود: در تحقیقات میدانی از محل های سرقت و پالایش اطلاعات به دست آمده معین که دزد یک پیرمرد بوده که با استفاده از یک دستگاه خودروی تیبا، در محل های سرقت حاضر می گردد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی تصویر واضحی از دزد به دست آمد و با تطبیق چهره وی با تصاویر مجرمان حرقه ای معین شد که وی سابقه دار بوده و مدتی قبل از زندان آزاد شده است، اعلام کرد: در ادامه مأموران با شناسایی مخفیگاه و هماهنگی های پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری 123 نیاوران انتقال دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت لوازم خودروهای لوکس مانند ضبط، باند و محتویات درون داشبرد مانند عینک دودی، عطر و ادکلن، در محدوده شمال تهران اعتراف و مطرح نمود، لوازم مسروقه را به چند مالخر می فروخته و پول حاصله را صرف خرید مواد مخدر و امورات روزمره خود می نموده است.

ناصری نژاد با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سه مالخر نیز در دستور کار مأموران نهاده شد، ابراز داشت: این سه متهم نیز در عملیات های پلیسی بازداشت شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران عظیم با بیان اینکه متهمان بین 60 تا 65 سال سن دارند، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهمان در اختیار مراجع قضائی نهاده شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 905

به "انهدام باند پیرمردهای دزد در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند پیرمردهای دزد در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید