برنامه های صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در حوزه جهش تولید تدوین شود

به گزارش اوج باور، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان برای تحقق اهداف جهش تولید تدوین و اعلام شود.

برنامه های صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در حوزه جهش تولید تدوین شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختکمک، اقبال عباسی روز یکشنبه 25 خرداد 1399 در نشست با مدیرکل و کارمندان اداره کل استان و تعدادی از فعالان صنایع دستی تاکید کرد: برنامه های این حوزه برای تحقق اهداف پیش بینی شده در جهش تولید، ارتقای درآمد تولیدکنندگان، برگزاری نمایشگاه ها، عرضه مستقیم محصولات تولیدی انجام شود.

او اضافه کرد: مسائل صنایع دستی و هنرهای سنتی به سه دسته مدیریت داخلی، مدیریت تولید و سیاست های کلان کشور تقسیم بندی می شود.

استاندار چهارمحال و بختکمک شرح داد: بازاریابی برای فروش تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی در سطح ملی و بین المللی با هدف رونق اقتصادی و جلوگیری از انبار محصولات ضروری است.

او اضافه کرد: برای تولید و رونق صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختکمک باید برنامه ای علمی و عملی به صورت گروهی و کارگاهی طراحی، تدوین و اجرایی شود.

عباسی اضافه کرد: البته برنامه های محوری حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی باید جزو اولویت های تمامی مدیران و مسئولان مرتبط قرار گیرد.

او شرح داد: کاربردی شدن تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی و استفاده از آن ها باید در نیازهای روزانه مورد توجه تولیدکنندگان باشد.

استاندار چهارمحال و بختکمک اظهار داشت: افزایش تبلیغات در فضای مجازی، معرفی انواع رشته های صنایع دستی و هنرهای سنتی به همراه ارائه اطلاعات مناطق تفریحی، توریستی و گردشگری استان ضروری است.

او یادآور شد: تقویت سازمان های مردم نهاد (سمن ها) به منظور کمک برای رفع مسائل حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی و اطلاع رسانی درخصوص توانمندی های چهارمحال و بختکمک نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

عباسی مطرح نمود: مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان باید بیشترین ارتباط را با مدیران سرمایه در بخش های دولتی و خصوصی برقرار و از توان آنان در سرمایه گذاری بهره مند شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 400

به "برنامه های صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در حوزه جهش تولید تدوین شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در حوزه جهش تولید تدوین شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید