تخصیص اعتبار 2176 میلیاردی برای راه های گیلان

به گزارش اوج باور، تهران (پانا) - رستم قاسمی در حاشیه سفر به استان گیلان از معین اعتبار 2176میلیارد تومانی برای راه های این استان اطلاع داد و اعلام کردبا برطرف مسائل اعتباری تحول عظیمی را در حوزه راه و شهرسازی خواهیم داشت.

تخصیص اعتبار 2176 میلیاردی برای راه های گیلان

به گزارش وزارت راه وشهرسازی، رستم قاسمی،وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه راه و شهرسازی چند مسئله مهم وجود دارد که یکی از آنها راه آهن انزلی به آستارا است که اعتبار 750 میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان گیلان برای آن پیش بینی شده که اگر تامین گردد تا اواخر سال آینده این راه آهن تکمیل می گردد.

وی با بیان اینکه نکته بعدی درخصوص مجموعه راه های استان است، توضیح داد: برای این منظور 2176 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که عدد خوبی است و بسیاری از موضوعاتی که امروز جزو معضلات راه های استان محسوب می گردد اعم از تقاطع همسطح، تقاطع در نقاط حادثه خیز و کمربندی بعلاوه بزرگراه 11 کیلومتری به جای مانده از قزوین به رشت که اعتبار 300 میلیارد تومانی برای آن ها پیش بینی شده که اواسط سال آینده تمام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر حمایت از مجتمع بندری انزلی اظهار داشت: سرمایه گذاری 600 میلیاردی که در مجتمع بندر انزلی با حضور بخش دولتی و خصوصی اجرا شده است.

قاسمی توضیح داد: در حوزه راه و شهرسازی با اعتبارات این سفر و اعتباراتی که سال آینده در بودجه پیش بینی شده بعلاوه یاری نمایندگان استانی به ویژه نماینده مردم بندر انزلی که عضو کمیسیون تلفیق است می تواند تحولی در حوزه راه و شهرسازی استان باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1309

به "تخصیص اعتبار 2176 میلیاردی برای راه های گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار 2176 میلیاردی برای راه های گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید