تغییر رویه فولاد و حفاری برای تیم داری در لیگ برتر وزنه برداری کشور

به گزارش اوج باور، خبرنگاران/خوزستان سه تیم وزنه برداری خوزستان در فصل نو رقابت های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان حضور دارند.

تغییر رویه فولاد و حفاری برای تیم داری در لیگ برتر وزنه برداری کشور

فصل تازه لیگ برتر وزنه برداری در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور از اواخر مهرماه شروع می گردد که تیم های ملی حفاری، فولاد خوزستان و منطقه ها نفت خیز جنوب از خوزستان در این مسابقات شرکت می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، ملی حفاری که از تیم های قدیمی وزنه برداری کشور محسوب می گردد و چندین اسم قهرمانی لیگ برتر و آسیا را در کارنامه دارد، برای حضور در فصل تازه لیگ برتر تغییر رویه داده است و بر اساس تصمیم گیری های انجام شده در این باشگاه، حفاری بر خلاف دوره های گذشته، سال جاری فقط در رده سنی بزرگسالان تیم داری می نماید و تیمی در رده سنی جوانان نخواهد داشت. این تیم در رده سنی بزرگسالان هم با راهنمایی فراز رامهرمزی از قهرمانان سابق این رشته، با ترکیبی از جوان و باتجربه ها به روی تخته خواهد رفت.

بعلاوه تیم وزنه برداری فولاد خوزستان که دومین حضور در لیگ برتر را تجربه می نماید، فصل گذشته تنها در رده سنی بزرگسالان تیم داری کرد اما سال جاری تغییر رویه داده است و می خواهد تمرکز خود را روی رده سنی جوانان و کشف استعدادها بگذارد و بر این اساس در رقابت های پیش رو با راهنمایی حمید رشیدی قهرمان سابق وزنه برداری آسیا تنها در رده سنی جوانان تیم داری می نماید.

تیم منطقه ها نفت خیر جنوب هم که از تیم های با سابقه در لیگ برتر وزنه برداری است، همچون دوره های قبلی هم در رده سنی جوانان و هم در رده سنی بزرگسالان تیم داری خواهد نمود. البته در سال های اخیر، بیشتر تمرکز منطقه ها نفت خیز جنوب روی رده سنی جوانان بوده است و کمتر زمانی هدف خود را بر کسب عناوین برتر گذاشته و هدف این باشگاه هم یاری به وزنه برداری کشور و کشف وزنه برداران مستعد بوده است. جواد نادری مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و از قهرمانان سابق این رشته، راهنمایی منطقه ها را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1114

به "تغییر رویه فولاد و حفاری برای تیم داری در لیگ برتر وزنه برداری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر رویه فولاد و حفاری برای تیم داری در لیگ برتر وزنه برداری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید