تفاهم نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری منعقد شد

به گزارش اوج باور، تفاهم نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با هدف حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری منعقد شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با هدف حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان و یاری به تجاری سازی دستاورد های آن ها و تسریع حرکت ملی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان منعقد شد.

تعامل و هم افزایی سازنده میان شهرک و پارک در راستای ایجاد ظرفیت هم افزا در نظام نوآوری و زیست بوم کارآفرینی دانش بنیان، تسهیل بکارگیری امکانات طرفین برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور و ایجاد زمینه های مشارکت و سرمایه گذاری به وسیله رایزنی با نهاد های حمایتی در هر استان در حوزه های فناوری های نوین از جمله مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

استفاده از ظرفیت های آموزشی و مشاوره ای طرفین، مشارکت در تعامل با سازمان ها و نهاد های موثر استان اصفهان و استان چهارمحال و بختیاری، ارائه خدمات علمی، تخصصی و آزمایشگاهی به شرکت های عضو و بازاریابی، عرضه و فروش محصولات و فناوری های شرکت های شرکت های عضو دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری را تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 59

به "تفاهم نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید