جنگنده روسیه هواپیماهای جاسوسی آمریکا و فرانسه را رهگیری کرد

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مرکز کنترل دفاعی وابسته به وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که یک فروند جت جنگنده سوخ و-30 روسیه دو فروند هواپیماهای جاسوسی آمریکا و فرانسه را بر فراز دریای سیاه رهگیری نموده است.

جنگنده روسیه هواپیماهای جاسوسی آمریکا و فرانسه را رهگیری کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

طبق اعلان این مرکز، روز هفتم دسامبر 2020 رادارهای روسیه اهداف هوایی را شناسایی کردند که در حال نزدیک شدن به مرز این کشور بر فراز آب های بیطرف در دریای سیاه بودند.

این مرکز اعلام نمود: برای شناسایی این اهداف هوایی و جهت جلوگیری از نقض مرز [هوایی] کشور روسیه، یک فروند جت جنگنده سوخ و-30 از نیروهای پدافند هوایی ارتش روسیه با [این اهداف هوایی] درگیر شد.

خدمه این جنگنده روسیه اهداف هوایی مزبور را یک فروند هواپیمای جاسوسی استراتژیک آر سی- 135 و یک فروند هواپیمایی سوخت گیری کِی اس -135 متعلق به نیروی هوایی آمریکا و یک فروند هواپیمای جاسوسی سی. 160 جی متعلق به نیروی هوایی فرانسه شناسایی و آنها را بر فراز دریای سیاه اسکورت کرد.

به گفته این مرکز، این هواپیمای جنگنده روسیه پس از دور کردن این هواپیماهای نظامی خارجی از مرز این کشور به آشیانه خود بازگشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 644

به "جنگنده روسیه هواپیماهای جاسوسی آمریکا و فرانسه را رهگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده روسیه هواپیماهای جاسوسی آمریکا و فرانسه را رهگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید