خبرگزاری مهر و ایلنا در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شدند

به گزارش اوج باور، سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: خبرگزاری مهر و ایلنا در دو پرونده مجزا در دادگاه مطبوعات به ریاست قاضی شقاقی و با حضور هیات منصفه مجرم شناخته شدند.

خبرگزاری مهر و ایلنا در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شدند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش ایرنا، از هیات منصفه دادگاه مطبوعات، احمد مومنی راد اضافه نمود: در روز یکشنبه 26 بهمن 1399 در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران سه پرونده به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.

وی ادامه داد: پرونده مدیر مسئول پایگاه میز نفت به اتهام نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شد و هیات منصفه در اتهام یاد شده متهم را با اکثریت آراء مجرم ندانست.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: پرونده صاحب امتیاز خبرگزاری مهر به اتهام نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شد و هیات منصفه در اتهام یاد شده متهم را با اکثریت آراء مجرم دانست همچنین با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.

مومنی راد گفت: پرونده خبرگزاری ایلنا با دو متهم رسیدگی شد. متهم اول مدیر مسئول خبرگزاری ایلنا و متهم دوم مسئول فنی این خبرگزاری بود که اتهام هر دو متهم جریحه دار کردن عفت عمومی بود.

وی افزود: هیات منصفه باتفاق آراء متهمان را مجرم دانست و متهم اول را باتفاق آراء مستحق تخفیف ندانست و با اکثریت آراء متهم دوم را مستحق تخفیف دانست.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 834

به "خبرگزاری مهر و ایلنا در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری مهر و ایلنا در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید