خلاصه بازی منچسترسیتی 2 ، 3 تاتنهام؛ هیجان انگیز و تماشایی

به گزارش اوج باور، مهم ترین نبرد هفته بیست وششم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد برگزار گردید، جایی که منچسترسیتی صدرنشین در این ملاقات پرهیجان 3-2 به تاتنهام باخت.

خلاصه بازی منچسترسیتی 2 ، 3 تاتنهام؛ هیجان انگیز و تماشایی

خیلی زود اسپرز که 3 بازی از 4 بازی آخرش مقابل سیتی را برده بود به گل رسید. فرار سون و پاس او به کولوسوسکی با گلزنی ستاره تازه سوئدی تاتنهام در دقیقه 4 همراه شد. بعد از دریافت این گل تیم گواردیولا سراپا حمله شد. انتها کوشش های سیتی دقیقه 33 نتیجه داد. اشتباه لوریس با فرصت طلبی گوندوغان تبدیل به گل تساوی شد.

داستان حملات سیتی در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد، ولی اولین فرصت جدی اسپرز در نیمه دوم به وسیله کین به گل تبدیل شد. هری ارسال زیبای سون را در دقیقه 59 به تور چسباند. دقیقه 73 باز هم در ضدحمله توپ به کین رسید و گل زد، اما VAR آن را رد کرد. در آخرین دقیقه بازی باز هم VAR به یاری سیتی آمد و خطای هند رومرو گرفته شد تا محرز از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشاند. اما این سرانجام کار نبود و دقیقه 5+90 ارسال کولوسوسکی را کین تبدیل به گل دوم خودش و رجحان اسپرز کرد.

با باختِ منچسترسیتی کورس قهرمانی داغ تر شد، چرا که فاصله 6 امتیازی صدرنشین 63 امتیازی با لیورپول رده دومی که یک بازی کمتر هم انجام داده، حفظ شد. تاتنهام هم با 39 امتیاز به رده هفتم جدول رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1364

به "خلاصه بازی منچسترسیتی 2 ، 3 تاتنهام؛ هیجان انگیز و تماشایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی منچسترسیتی 2 ، 3 تاتنهام؛ هیجان انگیز و تماشایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید