دبیر و اعضای هیئت علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با صدور احکام جداگانه ای، اعضای هیئت علمی سی ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

دبیر و اعضای هیئت علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند

بر اساس این احکام حجت ­الاسلام والمسلمین حسن طارمی، حجت ­الاسلام والمسلمین رضا مختاری، رضا اکبری، علی­ اصغر احمدی، حامد حاجی حیدری، عادل پیغامی، ابراهیم متقی، محمود کمره­ی، سیدحسن امامی رضوی، علی اصغر فهیمی فر، موسی حقانی، جواد محقق، علی رمضانی و محمد الهیاری فومنی به عنوان اعضای هیئت علمی سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

در متن حکم اعضای هیئت علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران آمده است:

نظر به مراتب علمی و تجارب ارزنده جناب عالی در حوزه پژوهش و کتاب، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان عضو هیئت علمی سی ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امید می ­رود با استعانت از حضرت باری تعالی و هم­اندیشی با استادان و پژوهشگران، این جایزه ارزشمند بتواند در رشد و توسعه فرهنگ مکتوب کشور نقش آفرین باشد.

همچنین در حکمی جداگانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت­ الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به عنوان دبیر علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

استاد فرزانه حجت­ الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حمید پارسانیا

نظر به مراتب ذی قیمت پژوهشی و علمی و تجربه گران سنگ جناب عالی در حوزه فرهنگ و کتاب، به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امیداست با استعانت از خداوند متعال و بهره­مندی از هم­اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب­نظران و با همت، درایت و پشتکار در توسعه دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی پیروز و مؤید باشید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1327

به "دبیر و اعضای هیئت علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر و اعضای هیئت علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید