دعوت از فعالان تجاری جهان برای کمک به عبور از بحران کرونا

به گزارش اوج باور، یک موسسه مالی فعال در زمینه سلامت جهانی از دولتمردان و شرکت های بین المللی خواسته است تا با تامین مالی 8 میلیارد دلاری برای حمایت از تولید دارو و واکسن کووید - 19، کمک کنند تا جهان از بحران کرونا عبور کند.

دعوت از فعالان تجاری جهان برای کمک به عبور از بحران کرونا

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری رویترز از لندن، این موسسه مستقر در انگلیس تحت عنوان ولکام تراست گفت که طرح ابتکاری این صندوق که کووید - صفر نام دارد، بخش خصوصی را هدف می گیرد و از مدیران شرکت های چندملیتی می خواهد با پیوستن به این ائتلاف، در نجات جان انسان ها سهیم باشند.

این موسسه تاکید کرد که مبلغ 8 میلیارد دلار کافی است تا آزمایش های کووید - 19 انجام و دارو و واکسن لازم برای این بیماری تولید شود.

جرمی فارار مدیر ولکام تراست گفت: این مساله ای جهانی است که در کار جهان و شرکت های تجاری طی ماه ها اگر نگوییم سال ها، اختلال ایجاد می کند.

براساس اعلام این موسسه، 2 میلیارد از 8 میلیارد دلار درخواست شده برای کمک به کشورهای فقیرتر و آسیب پذیرتر هزینه می شود تا به تولید ماسک، دارو و دیگر تجهیزات دفاعی برای شیوع ویروس ها در آینده مجهز شوند.

کووید - 19 باعث کسادی اقتصادهای جهانی شده و بازارهای اقتصادی را متضرر کرده است.

بیش از یک میلیون و 320 هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و74 هزار و 87 نفر فوت کرده اند.

نظرسنجی رویترز از بیش از 50 کارشناس مسائل اقتصادی در آمریکای شاقتصادی، اروپا و آسیا حاکی است که اقتصاد جهانی در سال جاری در مقایسه با رقم پیش بینی شده 1. 6 درصدی رشد طبق نظرسنجی قبلی، به میزان 1. 2 درصد منقبض می شود.

دانشمندان در سراسر جهان در حال کار در زمینه تولید واکسن و دارو برای مداوای کووید - 19 هستند و همچنین می کوشند آزمایش های تشخیصی را بهبود بخشند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 284

به "دعوت از فعالان تجاری جهان برای کمک به عبور از بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از فعالان تجاری جهان برای کمک به عبور از بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید