لندن: محدودیت های شدید، ماهها برقرار خواهد بود

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، دومینیک راب (Dominic Raab) وزیر خارجه انگلیس امروز یکشنبه و به دنبال افزایش آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در این کشور در سخنانی گفت: مردم باید بپذیرند که محدودیت های شدید، ماه ها برقرار خواهد بود.

لندن: محدودیت های شدید، ماهها برقرار خواهد بود

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وزیر خارجه انگلیس که به عنوان جانشین بوریس جانسون نخست وزیر کشورش اداره کابینه را برعهده دارد، در این باره ادامه داد: تدابیر فاصله گذاری اجتماعی برای مدتی با ما خواهد بود.

جانشین نخست وزیر انگلیس در ادامه اضافه کرد که این تدابیر ممکن است با بازگشت جانسون مورد بازبینی قرار بگیرند.

این در حالیست که سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس پیشتر اعلام کرده بود که بوریس جانسون نخست وزیر این کشور از فردا دوشنبه به سر کار خود باز خواهد گشت.

جانسون 55 ساله که از اوایل ماه میلادی آوریل، درگیر بیماری کرونا بود، در حالی مجدداً اداره دولت را به دست خواهد گرفت که کووید 19 جان بیش از 20 هزار انگلیسی را گرفته و علاوه بر کاستی های بخش درمان، اقتصاد نیز به دلیل تعطیلی مشاغل رو به فروپاشی است.

انتقادها از نحوه مدیریت بحران کرونا رو به افزایش است به ویژه آنکه روزنامه گاردین اخیراً فاش کرده که دولت لندن از یک سال پیش در جریان احتمال همه گیری نوعی از بیماری بوده است و همین مسئله به انتقادها علیه جانسون دامن می زند.

دیروز اعلام شد که شمار قربانیان کووید -19 در انگلیس با مرگ 813 نفر دیگر طی شبانه روز گذشته به 20 هزار و 319 نفر افزایش یافته است.

به گزارش بی بی سی، تعداد مبتلایان به کرونا در انگلیس نیز تا دیروز همچنان در حال افزایش بوده و به بیش از 148 هزار نفر رسیده است.

آمار اعلام شده مرگ بر اثر کرونا در بریتانیا فقط آمار بیمارستان های این کشور را دربرمی گیرد و تعداد مرگ ها در خانه یا سرای سالمندان در این آمار منعکس نمی شود.

این در حالیست که بسیاری لندن را به کندی در تصمیم گیری و سهل گیری در اعمال محدودیت ها از هنگام آغاز شیوع کرونا در چین و سرایت آن به کشورهای دیگر متهم می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 353

به "لندن: محدودیت های شدید، ماهها برقرار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن: محدودیت های شدید، ماهها برقرار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید