ربیعی فر: به بازیکنان برنامه دادیم اما بعید می دانم تمرین نمایند!، فقط 5 درصد قراردادمان را گرفته ایم

به گزارش اوج باور، مازیار ربیعی فر، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت که بازیکنان و مربیان این تیم تنها پنج درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت نموده اند.

ربیعی فر: به بازیکنان برنامه دادیم اما بعید می دانم تمرین نمایند!، فقط 5 درصد قراردادمان را گرفته ایم

مازیار ربیعی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در این باره که آیا بازیکنان تیم فوتبال داماش با تعطیلی مسابقات فوتبال تمرین می نمایند یا خیر، گفت: بعید می دانم آنها تمرین نمایند. ما به بازیکنان برنامه تمرینی دادیم تا اگر شرایط تمرین را داشتند، به تمرینات ادامه دهند، اما این شرایط را ندارند.

وی با بیان اینکه تیمش منتظر صدور مجوز برای آغاز تمرینات است، توضیح داد: هر روز خبری درخصوص آغاز مسابقات می شنویم و نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد. باشگاه و تیم داماش علاقه مندند با فراهم شدن شرایط، مسابقات ادامه یابد و به انتها برسد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان در این باره که بعضی می گویند بهتر است رقابت ها تا انتها فصل تعطیل گردد، اعلام نمود: ما موافق چنین تصمیمی نیستیم و می خواهیم بازی ها ادامه داشته باشد؛ البته به شرطی که سلامتی مردم تامین گردد. در ادامه مسابقات، پنج بازی خانگی در پیش داریم و می توانیم امتیازات لازم را از این دیدارها کسب کنیم.

ربیعی فر با بیان اینکه زمین های گیلان به خاطر شیوع کرونا، زودتر تعطیل شد، به خبرنگاران گفت: حاجی پور (مالک باشگاه داماش) عضو شورای شهر رشت است و اطلاعات کامل را درباره کرونا را در اختیار دارد. به همین خاطر برای آغاز تمرینات باید از او مجوز بگیریم.

وی درخصوص مسائل اقتصادی باشگاه داماش گیلانیان و اعتراض بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه به مسائل اعلام کرد: مالک باشگاه سه سال برای داماش هزینه نموده و شرایط سختی دارد. مطمئن باشید اگر شرایط اقتصادی خوبی داشتیم، جزو مدعیان بودیم و اگر سال جاری را بگذرانیم، شرایط خوبی در فصل آینده خواهیم داشت.

شانس من بوده که نیم فصل دوم آمدم، کرونا آمد و پول هم نبود!، سرمربی داماش گیلانیان ضمن بیان این جمله توضیح داد: ما تا به امروز پنج درصد از قرارداد این فصل را گرفتیم و فکر می کنم با پیگیری های حاجی پور، به زودی مبلغی پرداخت گردد. مطالبات فصل های گذشته پرداخت شده و خرید سهمیه هم هزینه داشت. امیدوارم مدیران استان گیلان، نیم نگاهی به تیم های استان از جمله داماش و ملوان داشته باشند. فوتبال می تواند مردم را به هم نزدیک کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 296

به "ربیعی فر: به بازیکنان برنامه دادیم اما بعید می دانم تمرین نمایند!، فقط 5 درصد قراردادمان را گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی فر: به بازیکنان برنامه دادیم اما بعید می دانم تمرین نمایند!، فقط 5 درصد قراردادمان را گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید