زیست شبانه به تهران باز می شود؟ ، سخنگوی شورای شهر: اجرای برنامه ها در شب به معنای خروج از چارچوب ها نیست

به گزارش اوج باور، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره زیست شبانه در تهران گفت: زیست شبانه یا همان اجرای برنامه ها در شب به معنی خارج شدن از چهارچوب ها نیست.

زیست شبانه به تهران باز می شود؟ ، سخنگوی شورای شهر: اجرای برنامه ها در شب به معنای خروج از چارچوب ها نیست

به گزارش خبرنگاران، پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود که مصوبه الزام شهرداری به برنامه ریزی و بسترسازی و احیای زیست شبانه تصویب و در حالیکه جزئیاتی از این طرح اعلام نشد، برداشت هایی از این مصوبه بر سر زبان ها افتاد.

در پی تصویب این مصوبه که به ارائه لایحه و برنامه عملیاتی تبدیل نشد، عبارت زیست شبانه موجب سوء برداشت ها و انتشار اخباری خارج از اخلاق در شبکه های خارجی می شد.

از علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره ویژگی های زیست شبانه و اینکه در این نوع زیست به چه مواردی اشاره می گردد، پرسیدیم.

او اظهارداشت: زیست شبانه فعالیتهای شبانه روزی همکاران شهرداری تهران برای زیست پایدار و با نشاط مردم در روز و شب متناسب با شرایط زمانی، مناسبت ها و اتفاق هایی است که در سطح شهر می افتد.

نادعلی اضافه کرد: برای نمونه شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان در چندین نقطه از شهر از جمله بوستان ملت برنامه اجرا نموده که با استقبال چند هزار نفری شهروندان روبرو بود و تا نیمه های شب ادامه داشت.

او ادامه داد: این برنامه ها شامل نمایش های آیینی، برنامه های زورخانه ای، اجرای موسیقی های سنتی و پاپ، اجرای مسابقه و فعالیت های سرگرم کننده بوده است و شهروندان از بسیاری از نقاط کشور از استقبال کردند.

نادعلی با بیان اینکه تجربه برنامه های ماه رمضان برای دومین سال است که اجرا می گردد، گفت: بر اساس چهارچوب و ضوابط و در صورت تامین امنیت با حضور پلیس و نیروهای شهرداری می توان این تجربه را توسعه داد. اجرای برنامه ها در شب به معنی خارج شدن از چهارچوب ها نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1565

به "زیست شبانه به تهران باز می شود؟ ، سخنگوی شورای شهر: اجرای برنامه ها در شب به معنای خروج از چارچوب ها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیست شبانه به تهران باز می شود؟ ، سخنگوی شورای شهر: اجرای برنامه ها در شب به معنای خروج از چارچوب ها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید