سندرز: ترامپ یک دروغگوی بیمار است

به گزارش اوج باور، سناتور ایالت ورمونت رئیس جمهور آمریکا را یک دروغگوی بیمار خواند.

سندرز: ترامپ یک دروغگوی بیمار است

به گزارش ، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا در مصاحبه با برنامه میت د پرس شبکه خبری ان بی سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را یک دروغگوی بیمار خواند که عادت به دروغگویی دارد.

بر این اساس، مجری برنامه گفت: می خواهیم کمی درباره مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2020 با شما صحبت کنیم. می خواهم با موضوع خدمات پستی آغاز کنم. از یکطرف اداره پست آمریکا می گوید آن ها با امکانات فعلی نمی توانند جوابگوی شمار بالای آرای پستی باشند. از سوی دیگر، ما شاهد گزارش هایی از کنار گذاشتن ماشین آلات سورتینگ محموله های پستی هستیم. آقای سناتور به نظر شما آیا این ها اصلاحات قانونی خدمات پستی آمریکا هستند یا خرابکاری خدمات پستی؟

سندرز در پاسخ گفت: ببینید، چیزی که شاهد هستیم این است که رئیس جمهور ایالات متحده هر کاری که می تواند می نماید تا رای گیری (انتخابات ریاست جمهوری 2020) را سرکوب کند. او می خواهد کاری کند که رای دادن به وسیله پست برای مردم سخت شود و مردم به ناچار با رفتن به حوزه های اخذ رای و حضور در این اماکن، جان خود را به مخاطره بیندازند.

وی افزود: چیزی که رئیس جمهور می گوید این است:ما هر کاری که بتوانیم خواهیم کرد... این را من نمی گویم. این چیزی است که شخص ترامپ می گوید. ببینید، من فکر می کنم ترامپ به بیماری دروغگویی مبتلاست و مدام دروغ می گوید، البته من باید بگویم و اذعان کنم که یک جای دیگر هم او فردی بسیار راستگو و صادق است. او گفته است: ما می خواهیم رای گیری پستی را نابود کنیم. ما نمی خواهیم میلیون ها میلیون نفر از مردم آرای خود را به وسیله پست ارسال نمایند، ما می خواهیم این خدمات پستی را نابود کنیم. ما بودجه خدمات پستی را قطع خواهیم کرد. مردم می توانند حضوری رای بدهند.

من فکر می کنم که او تصور می نماید هرچه رای دادن را برای مردم سختتر کند، حضور رای دهندگان کمتر خواهد شد و این به سود او تمام خواهد شد و یاری خواهد نمود تا در انتخابات پیروز شود؛ لذا این کار او اقدامی تعمدی برای قطع بودجه خدمات پستی و نابودی اداره پست ایالات متحده است تا مردم نتوانند با بهره گیری از رای گیری پستی آرای خود را اعلام نمایند.

سندرز افزود: این را برنی سندر نمی گوید. این چیزی است که دونالد ترامپ به مردم آمریکا می گوید. این وحشتناک است. زیرا این مسئله، موضوعی فراتر از مبارزات انتخاباتی، بهداشت و سلامت مردم، آموزش و خدمات پستی آمریکاست. این مسئله به مبحث دموکراسی بر می شود و او با این کار سعی می نماید دموکراسی ما را تخریب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 504

به "سندرز: ترامپ یک دروغگوی بیمار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: ترامپ یک دروغگوی بیمار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید