شرایط دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی و خدماتی

به گزارش اوج باور، معاون مالی رئیس جمهور درباره شرایط دریافت تسهیلات مقابله با کرونا گفت: ملاک اعطای این تسهیلات به بنگاه ها حفظ اشتغال است.

شرایط دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی و خدماتی

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، محمد نهاوندیان در تشریح جزئیات تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی و خدماتی و سایر کسب و کارها گفت: تصمیم گرفت شد که ملاک پرداخت تسهیلات به کسب و کارها و واحدهای تولیدی کارگر باشد. به این معنا که به تناسب تعداد کارگری که هر واحد داشته تسهیلات دریافت خواهد نمود.

وی ادامه داد: مراکزی به الزام دولت تعطیل شده اند معادل 16 میلیون تومان به ازای هر کارگر دریافت می نمایند. بنگاه های دسته دوم به دلیل تبعات طبیعی شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند به ازای هر کارگر 12 میلیون تومان پرداخت خواهد شد که در دسته اول 50 درصد و در دسته دوم 70 درصد باید به دستمزد اختصاص پیدا کند و شرط این پرداخت به کارمند و کارگر پرداخت گردد.

نهاوندیان خاطر نشان کرد: همچنین 50 درصد در دسته اول و 30 درصد باقی مانده در دسته دوم نیز برای هزینه های ثابت و عملیاتی مانند اجاره و آب و برق و مواد اولیه اختصاص پیدا نموده است. ملاک اعطای این تسهیلات به بنگاه ها حفظ اشتغال است.

انتهای پیغام/4141

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 286

به "شرایط دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی و خدماتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی و خدماتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید