فعالیت 350 نیروی شهرداری ایلام برای پاکسازی معابر از برف

به گزارش اوج باور، منصوری گفت: بین 350 تا 370 نفر از نیرو های شهرداری ایلام عملیات پاکسازی معابر عمومی داخل شهر از برف و یخ را انجام می دهند.

فعالیت 350 نیروی شهرداری ایلام برای پاکسازی معابر از برف

خبرنگاران ایلام - سرپرست شهرداری ایلام گفت: این تیم ها از شب گذشته تا پایان یخبندان در حالت آماده باش هستند و اقدام به پاکسازی معابر عمومی می نمایند.

او گفت: شهرداری از قبل مقادیر زیادی نمک، ماسه و شن را دپو نموده که از این ذخیره برای پاکسازی معابر عمومی از برف و یخ استفاده می نمایند.

منصوری گفت: تیم های پاکسازی معابر عمومی از بامداد شب گذشته کار خود را شروع کردند و این عملیات کماکان ادامه دارد و در حال حاضر نیز در حال نمک و شن پاشی در معابر عمومی هستند.

او گفت: از صاحبان خودرو ها تقاضا می گردد وسایل نقلیه خود را در پیاده رو ها پارک ننمایند چرا که وجود خودرو ها باعث بروز مشکل و مانع در فرایند شن و نمک پاشی محل پارک خودرو ها می گردد و بعلاوه سرمای هوا برای بدنه ماشین نیز مخرب است و بعلاوه از تردد غیر ضروری در داخل شهر خودداری نمایند تا فرایند لایروبی و پاکسازی شهر تسریع یابد.

او ضمن تقدیر از همکاری مردم و کسبه در پاکسازی خودجوش محل سکونت یا فعالیت از برف، از آن ها خواست در صورت بروز مشکل با سامانه بیسیم 33337503 تماس بگیرند.

منصوری از شهفرایندان خواست با نیرو های شهرداری همکاری لازم برای تسریع در روتد عملیات شن و نمک پاشی، لایروبی و جمع آوری برف و یخ به منظور بازگشایی معابر عمومی داشته باشند.

به گفته میهن پرست، رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام یخبندان شدید به دلیل افت دما تا اوایل هفته آینده در استان رخ می دهد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا و بروز یخبندان دانشگاه ها و مدارس نوبت صبح و بعدظهر امروز تعطیل و فعالیت ادارات با یک ساعت تأخیر شروع شد.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1322

به "فعالیت 350 نیروی شهرداری ایلام برای پاکسازی معابر از برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 350 نیروی شهرداری ایلام برای پاکسازی معابر از برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید