فناوری متفاوت ایسوس، ابتکاری تازه در تشخیص کیفیت آب

به گزارش اوج باور، ایسوس که با تجهیزات کامپیوتری شناخته می گردد، این بار دستگاه خانگی جدیدی را عرضه نموده که فناوری متفاوتی دارد.

فناوری متفاوت ایسوس، ابتکاری تازه در تشخیص کیفیت آب

به گزارش خبرنگاران، به نقل از gizmodo، آخرین دستگاه شرکت ایسوس که بیشتر به خاطر لپ تاپ و تجهیزات کامپیوتری شناخته می گردد، راستا متفاوتی را در پیش گرفته است. PureGo PD100 یک لوازم جانبی آشپزخانه است که در سینک پر از آب فرو می رود و به طور هوشمندانه تشخیص می دهد که میوه ها و سبزیجات به مقدار کافی پاک شده و برای خوردن سالم هستند یا خیر. به دلایل واضح، در چند سال گذشته فشار قوی تری برای بهداشت بهتر، از جمله تکنیک های مناسب شستشوی دست ها با صابون و آب داغ، اجرا شده است. اما دست ها و انگشتان تنها راه ورود میکروب ها به بدن و بیمار کردن افراد نیستند. میوه ها و سبزیجات تازه، اغلب با باکتری ها و آفت کش های نامرئی پوشیده می شوند.

استفاده از PureGo PD100 نسبتاً ساده به نظر می رسد. ابتدا هرگونه کثیفی قابل مشاهده از میوه ها و سبزیجات را با آب پاک کنید، سپس اجازه دهید به مدت 2 تا 3 دقیقه در یک ظرف آب خیس بخورند. سپس PD100 را در آب بیندازید. این دستگاه با یک فیلتر مارپیچ در قسمت زیرین که زیر آب باقی می ماند، روی سطح آب شناور می گردد. این فیلتر ذرات بزرگ تر را بیرون نگه می دارد و به آب کثیف اجازه می دهد تا از جایی که فناوری تشخیص نوآورانه آفت کش ها و آلاینده های موجود در آب را تشخیص می دهند، عبور کند. این فرآیند تمیز کردن، خیساندن و آبکشی را تکرار کنید تا زمانی که نشانگر LED در بالای PD100 سبز گردد که نشان می دهد کیفیت آب در سطح بدون آلاینده است.

هنگامی که PureGo PD100 مورد استفاده قرار نمی گیرد، در یک پایه شارژ بی سیم روی پیشخوان آشپزخانه قرار می گیرد و برای کسانی که وسواس ردیابی داده ها را دارند، می تواند به وسیله بلوتوث به یک برنامه تلفن هوشمند همراه متصل گردد، جایی که طول شستشو های اخیر را آنالیز می نماید. برای این دستگاه، قیمت 200 دلار مشخص شده، اما به نظر می رسد که این حسگر فقط می تواند حدود 70 درصد آفت کش مورد استفاده را شناسایی کند.

بیشتربخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1269

به "فناوری متفاوت ایسوس، ابتکاری تازه در تشخیص کیفیت آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری متفاوت ایسوس، ابتکاری تازه در تشخیص کیفیت آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید