تور مجارستان ارزان: مجارستان: نیازی به وکیل و وصی در زمینه دموکراسی نداریم

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران به نقل از ریانووستی، پیتر سیارتو وزیر امور خارجه مجارستان خاطرنشان کرد که بوداپست نیازی به یک قاضی برای ارزیابی مقدار دموکراسی در این کشور ندارد.

تور مجارستان ارزان: مجارستان: نیازی به وکیل و وصی در زمینه دموکراسی نداریم

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

وی در این رابطه گفت: ما کشوری هستیم با یک دولت هزار ساله، با یک دولت مسیحی هزار ساله. تاریخ ما مملو از نبردها برای آزادی و حاکمیت است و ما برای ارزیابی شرایط دموکراسی خود به هیچ فرد یا عامل خارجی احتیاج نداریم.

سیارتو در ادامه اضافه کرد: ما احتیاجی به قاضی نداریم. ما کاملا از شرایط خود مطلع هستیم، ما به دموکراسی خود، به نبردهای تاریخ خود برای آزادی افتخار می کنیم. ما به هزار سال گذشته افتخار می کنیم و احتیاجی به تایید کسی نداریم.

اظهارات وزیر خارجه مجارستان پس از این بیان می گردد که آمریکا از بوداپست برای شرکت در اجلاس نشستی برای دموکراسی دعوت به عمل نیاورده است.

آمریکا با برگزاری این اجلاس و بعلاوه دعوت از برخی کشورها و حتی با نادیده گرفتن حاکمیت ارضی برخی دیگر از کشورها مانند چین با دعوت از جزیره تایوان برای شرکت در نشست مذکور، سعی در تعریف کردن مفهوم خود از دموکراسی و حقنه کردن آن به جهان است.

پیشتر و در همین رابطه، بسیاری دیگر از کشورها از جمله روسیه و چین به نشست مذکور که قرار است از 9 الی 19 دسامبر امسال (18 و 19 آذر) برگزار گردد، انتقاد وارد نموده و سیاست آمریکا در تعریفی خودسرانه از دموکراسی و تحمیل آن به جهان را محکوم نموده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1215

به "تور مجارستان ارزان: مجارستان: نیازی به وکیل و وصی در زمینه دموکراسی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان ارزان: مجارستان: نیازی به وکیل و وصی در زمینه دموکراسی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید