محققان اعلام کردند، پروتئین های غذاهای مختلف برای بدن مغذی تر است

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل محققان بیمارستان Nanfang در دانشگاه پزشکی جنوبی در گوانجو گفتند، خوردن پروتئین های غذاهای مختلف ممکن است اسیدهای آمینه متفاوتی را فراهم کند که مغذی تر هستند.

محققان اعلام کردند، پروتئین های غذاهای مختلف برای بدن مغذی تر است

محققان به گیاه خواران برای آسیب پذیر بودن در برابر بعضی از بیماری ها هشدار می دهند. نتایج یک آنالیز تازه نشان می دهد، دریافت پروتئین از انواع مختلف مواد غذایی از جمله گوشت قرمز کلیدی برای جلوگیری از فشار خون بالا است.

داده های به دست آمده از این پژوهش بیانگر آن بود، افرادی که انواع پروتئین مصرف می کردند کمتر در معرض فشار خون بالا بودند؛ متخصصان چینی اطلاعات سلامت و رژیم غذایی12 هزار بزرگسال را به مدت 18 سال آنالیز کردند؛ فشار خون بالا می تواند به شریان ها آسیب برساند و منجر به بیماری قلبی و سکته گردد.

تحقیقات نشان می دهد که گیاهخواران و افراد وگان ممکن است منابع مهم پروتئینی را که می تواند از افراد در برابر فشار خون بالا محافظت کند، از دست بدهند. مرغ، ماهی، تخم مرغ، گوشت قرمز، غلات کامل، غلات تصفیه شده و حبوبات از جمله این مواد پروتئینی هستند.

گیاهخواران تمایل دارند پروتئین خود را که برای حفظ سلامت ماهیچه ها و استخوان ها ضروریست از لوبیا یا تخم مرغ دریافت نمایند. وگان ها گزینه های محدودتری دارند، معمولاً به عدس یا توفو به عنوان منابع درشت مغذی تکیه می نمایند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1375

به "محققان اعلام کردند، پروتئین های غذاهای مختلف برای بدن مغذی تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان اعلام کردند، پروتئین های غذاهای مختلف برای بدن مغذی تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید