معدوم سازی 700 کیلوگرم موادغذایی فاسد در ایلام

به گزارش اوج باور، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام از معدوم نمودن 700 کیلوگرم گوشت، مرغ و تخم مرغ فاسد در شهرستان ایلام اطلاع داد.

معدوم سازی 700 کیلوگرم موادغذایی فاسد در ایلام

به گزارش خبرنگار از ؛دکتر علی رحمی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام گفت:در طی بازدید دوره ای بازرسین نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ایلام از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی،385 کیلوگرم گوشت قرمز و 206 کیلوگرم گوشت مرغ و 109 کیلوگرم تخم مرغ فاسد و غیر قایل مصرف از این مراکز کشف، ضبط و به دستور مقام محترم قضایی معدوم گشت.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام ادامه داد: ضمن توصیه به مصرف فراورده های دامی زیر نظر دامپزشکی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه فراورده های خام دامی با اداره دامپزشکی شهرستان ایلام و سامانه 1512 تماس حاصل فرمایند.

او اضافه کرد:یکی از وظایف اساسی دامپزشکی تامین بهداشت فروارده های خام دامی و نظارت بهداشتی بر مراکز فراوری، توزیع، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی و نهایتا تامین سلامت و امنیت غذایی احاد جامعه است و در انجام این مهم و تامین سلامت شهروندان دامپزشکی استان با حمایت دستگاه قضایی و مسئولین استانی جدی و کوشا بوده و با متخلفین که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازند بر خورد قانونی می گردد.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 51

به "معدوم سازی 700 کیلوگرم موادغذایی فاسد در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معدوم سازی 700 کیلوگرم موادغذایی فاسد در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید