نگرانی پنتاگون از احتمال افزایش شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا

به گزارش اوج باور، یک مقام ارشد پنتاگون از احتمال ابتلای شمار بیشتری از نظامیان آمریکا در اقصی نقاط جهان به ویروس کشنده کرونا و تفاوت آمارهای رسمی با واقعیات موجود خبر داد.

نگرانی پنتاگون از احتمال افزایش شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نوشته خبرگزاری رویترز پاول فردریکس از مقامات ارشد نیروی هوایی آمریکا حاضر در نشست خبری در مقر پنتاگون تایید کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا بین نظامیان آمریکا در سراسر جهان احتمالا بیش از آمار اعلام شده رسمی است.

این مقام ارشد نظامی آمریکا در این باره گفت: با توجه به آنچه که در جهان شاهد هستیم و این واقعیت که ما افرادی را در سراسر جهان داریم پس باید مبتلایان بیشتری به کرونا وجود داشته باشد.

به نوشته رویترز، پنتاگون سه شنبه آزمایش مثبت کرونای سومین نظامی خود را به طور رسمی اظهار داشت. پنتاگون اظهار داشت سه نظامی این کشور در کره جنوبی، آمریکا و اروپا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

پنتاگون همچنین اعلام کرده که سفر مارک اسپر وزیر آمریکا به ازبکستان، هند و پاکستان در روزهای آینده به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

این در حالی است که وزارت ارتش آمریکا بامداد سه شنبه در بیانیه ای اظهار داشت کریستوفر کاوولی فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا ممکن است در نشست اخیری که شرکت داشته در معرض ویروس کرونا قرار گرفته است.

بر اساس این بیانیه، این مقام ارتش امریکا به همراه تعدادی دیگر از اعضای ارتش خود را در قرنطینه قرار داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 211

به "نگرانی پنتاگون از احتمال افزایش شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی پنتاگون از احتمال افزایش شمار نظامیان آمریکایی مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید