واحد های اقامتی سطح استاندارد های خود را ارتقا دهند

به گزارش اوج باور، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: واحد های اقامتی استان باید سطح استاندارد های خود را ارتقا داده و به ضوابط اعلامی از سوی این اداره کل توجه کامل کنند.

واحد های اقامتی سطح استاندارد های خود را ارتقا دهند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از تبریز ،حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با تاکید بر ارتقای سطح استاندارد های مراکز اقامتی استان، گفت: حرکت در این راستا و توجه به استاندارد ها در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

او اضافه نمود: بر همین اساس کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد واحد های اقامتی با همراهی جامعه هتل داران آذربایجان شرقی به صورت مستمر از ابتدای امسال ضمن بازدید از واحد های اقامتی، با شناسایی واحد های غیرمجازی که نسبت به اخذ پروانه و ارتقای استاندارد های واحد های اقامتی اقدام نکرده اند، به طور جدی برخورد کرده است.

حمزه زاده ادامه داد: پیرو این برنامه، کمیته ناظر بر عملکرد واحد های اقامتی تا به امروز تعداد 5 واحد اقامتی غیرمجاز استان را شناسایی و اخطار لازم را برای اخذ پروانه بهره برداری و رعایت استاندارد های موردنظر صادر کرده بود که به علت عدم تعهد به اخطار های صادر شده، پلمب واحد های اقامتی مذکور در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار کرد: استانداردسازی و بهسازی تمامی مراکز اقامتی استان از ابتدای امسال در راستای ارتقای کیفیت خدمات به صورت جدی در دستور کار قرارگرفته و مراکز اقامتی که تعهد لازم به ضوابط را نداشته باشند پس از دریافت اخطار، فعالیت آن ها متوقف خواهد شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1182

به "واحد های اقامتی سطح استاندارد های خود را ارتقا دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد های اقامتی سطح استاندارد های خود را ارتقا دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید