تور آلمان ارزان: واکنش پدر دیونگ به شایعه پیوستن فرزندش به بایرن مونیخ و منچستریونایتد

به گزارش اوج باور، پدر هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا درباره حدس های انجام شده راجع به آینده فرزندش شفاف سازی کرد.

تور آلمان ارزان: واکنش پدر دیونگ به شایعه پیوستن فرزندش به بایرن مونیخ و منچستریونایتد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در پی انتشار بعضی گزارش های در رسانه های اسپانیایی درباره آینده فرنکی دیونگ، پدر این بازیکن هلندی درباره برنامه های فرزندش توضیحاتی را ارائه کرد.

رسانه های اسپانیایی گزارش نموده اند که دیونگ احتمالاً جزو آن دسته از بازیکنانی خواهد بود که باشگاه بارسلونا او را در بازار ژانویه می فروشد تا از هزینه های موجود و بدهی هایش بکاهد. در ادامه همین گزارش ها از دو باشگاه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به عنوان مشتریان این بازیکن هلندی نام برده شد، بازیکنی که سال 2019 از آژاکس به بارسلونا پیوست.

جان دیونگ پدر هافبک بارسلونا درباره آینده فرزندش به نشریه آلخمین داگبلاد هلند گفت: آنجا (مونیخ و منچستر) اغلب اوقات هوا بد است، البته اینجا مسئله اصلی فوتبال است اما آب و هوا هم خیلی مهم است.

جان دیونگ اضافه کرد: من می دانم که بارسلونا احتیاج اقتصادی دارد و یک پیشنهاد عالی برای او، یاری اقتصادی بزرگی به باشگاه خواهد بود. با این حال من فکر نمی کنم که این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ دهد، اگرچه 5 تیم طراز اول اروپایی با ما تماس گرفته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1365

به "تور آلمان ارزان: واکنش پدر دیونگ به شایعه پیوستن فرزندش به بایرن مونیخ و منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: واکنش پدر دیونگ به شایعه پیوستن فرزندش به بایرن مونیخ و منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید