وزیر راه: 33 میلیون سفر در نوروز 1400 انجام می گردد

به گزارش اوج باور، وزیر راه از پیش بینی 33 میلیون سفر در ایام نوروز 1400 اطلاع داد و بر ضرورت هماهنگی و نظارت برای ارتقای ایمنی راه ها تاکید نمود.

وزیر راه: 33 میلیون سفر در نوروز 1400 انجام می گردد

به گزارش مهر، محمد اسلامی در صد و چهاردهمین نشست کمیسیون ایمنی راه ها بر ضرورت مدیریت قاطع و هماهنگی همه دستگاه های مرتبط با ایمنی راه ها در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: بدون شک آنچه ما باید انجام بدهیم، اجرای شیوه نامه های دقیق بهداشتی در ایام نوروز است.

وی اضافه نمود: وظیفه ما این است که از سفر ها مراقبت کنیم تا در قالب ضوابط ستاد ملی کرونا انجام شوند. همان طور که به رئیس جمهوری نیز گزارش داده شد طی ایام نوروز پیش بینی حدود 33 میلیون سفر شده است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه نمود: سال جاری ستاد نوروزی راه ها برپا نمی گردد، اما باید معین گردد که آیا به صلاح است تا عرضه حمل و نقل عمومی را محدود نگه داریم و به جای آن مردم از وسیله شخصی استفاده نمایند.

اسلامی گفت: ضروری است در ایام نوروز، عرضه بلیت ها به اندازه سفر ها باشد و همه مجتمع های بین راهی از جمله سرویس های بهداشتی به طور فوق العاده با مواد ضد عفونی نماینده گند زدایی شوند و بر میزان کنترل مراقبت های بهداشتی نیز اضافه نموده گردد.

وی توضیح داد: ضرورت دارد تا همه دستگاه ها از جمله هلال احمر، پلیس راه راهور ناجا، اورژانس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تمام نهاد های مرتبط در ایام نوروز فعال باشند و با مدیریت منسجم، تمامی دستورات ستاد ملی کرونا را اجرا نمایند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه نمود: حضور معنا دار، قاطع، پیوسته و هشداردهنده در جاده ها طی ایام نوروز یک الزام است. به همین منظور ضرورت دارد تا از 25 اسفند تا 15 فروردین ایمنی راه ها افزایش پیدا کند تا مردم رفت و آمد ایمنی طی نوروز داشته باشند.

در این نشست که شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، رضا نفیسی رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی و سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه راهور ناجا نیز حضور داشتند، نتایج جلسات کارگروه کمیسیون طی گزارشی به نظر وزیر راه و شهرسازی و حضار رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 897

به "وزیر راه: 33 میلیون سفر در نوروز 1400 انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه: 33 میلیون سفر در نوروز 1400 انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید