پروتکل های بهداشتی در حوزه برگزاری کنکور دانشگاه تبریز رعایت شد

به گزارش اوج باور، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: در بازدیدی که از دانشکده شیمی دانشگاه تبریز یکی از حوزه های اصلی برگزاری آزمون در تبریز داشتم، این موضوع به خوبی رعایت شده بود.

پروتکل های بهداشتی در حوزه برگزاری کنکور دانشگاه تبریز رعایت شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علیرضا منادی سفیدان، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور نمایندگان مجلس در بازدید های سر زده و جداگانه از حوزه های برگزاری آزمون سراسری، گفت: اجرای پروتکل های سختگیرانه ای که در جلسات مشترک کمیسیون آموزش با دولت توافق شده بود، به شکل جدی پیگیری شد تا اجرایی شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از حوزه ها پروتکل های سختگیرانه وزارت بهداشت رعایت شد، اضافه کرد: بازدید نمایندگان از حوزه های برگزاری آزمون با توجه به ماموریت رئیس مجلس به نمایندگان و شان جایگاه نظارتی مجلس انجام شد.

منادی سفیدان بیان نمود: بر اساس بازدید های به عمل آمده، شاهد بودیم که بسته های بهداشتی شامل ماسک و پد الکلی به داوطلبان اعطا و بسیاری از مسائل بهداشتی رعایت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین فاصله فیزیکی به یک متر و 80 سانتی متر افزایش یافته و نظارت ها مجدانه ای در برگزاری آزمون وجود داشت.

منادی بیان نمود: همچنین یکی از مصوبات مورد نظر، قطع اینترنت در محل برگزاری آزمون بود که پشتوانه مصوبه دولت را هم داشت و وزارت ارتباطات مکلف به اجرای این مصوبه در همه حوزه های امتحانی بود که در این خصوص در حال گزارش گیری کامل از همه حوزه های برگزاری آزمون هستیم تا ارزیابی خود را اعلام کنیم.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: برابر اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، لیست نقاط مورد نظر وزارت علوم برای برگزاری آزمون، توسط اپراتور ها قطع شده و 20 درصد شبکه اینترنت کشور به خاطر کنکور در زمان برگزاری آزمون قطع بوده تا امکان ارسال تصویر و تقلب وجود نداشته باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدی که از دانشکده شیمی دانشگاه تبریز یکی از حوزه های اصلی برگزاری آزمون در تبریز داشتم، این موضوع به خوبی رعایت شده بود، اما لازم است گزارش ها از همه حوزه ها دریافت و بررسی شود.

منادی اضافه کرد: گزارش تک تک نمایندگان از نحوه برگزاری آزمون در یک هزار و 700 حوزه برگزاری آزمون جمع آوری می شود و در قبال کوچک ترین تخلفی در حوزه های برگزاری آزمون از شأن نظارتی خود استفاده خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: امیدواریم با رعایت این پروتکل ها حتی یک داوطلب هم از برگزاری آزمون آسیب ندیده باشد و آزمون سراسری در کمال صحت و سلامت داوطلبان در سراسر کشور برگزار شده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 518

به "پروتکل های بهداشتی در حوزه برگزاری کنکور دانشگاه تبریز رعایت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل های بهداشتی در حوزه برگزاری کنکور دانشگاه تبریز رعایت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید