پیغام مکتوب پادشاه عربستان به امیر کویت

به گزارش اوج باور، تسنیم نوشت: کاردار سفارت عربستان سعودی در کویت طی ملاقات با معاون وزیر خارجه این کشور، پیغام مکتوب پادشاه سعودی به امیر کویت را تقدیم وی کرد.

پیغام مکتوب پادشاه عربستان به امیر کویت

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری رسمی کویت(کونا)، حسن الانصاری کاردار سفارت عربستان سعودی، روز گذشته با خالد الجارالله معاون وزیر خارجه کویت ملاقات کرد.

الانصاری در این ملاقات، پیغام مکتوب سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت را تقدیم الجارالله کرد.

طبق این گزارش، مسئولان کویتی و سعودی روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی را آنالیز کردند.

این خبرگزاری جزئیات بیشتری درباره محتوای پیغام ملک سلمان به امیر کویت منتشر ننموده است.

از ژوئن 2017 که شورای همکاری خلیج فارس وارد بحران در روابط میان اعضایش شده، کویت کوشش های میانجیگرانه ای برای خاتمه بخشیدن به این بحران مبذول نموده است.

از تابستان 2017 بعد از آنکه عربستان سعودی، بحرین، امارات و مصر روابط شان با قطر را قطع و تحریم های مالی و سیاسی علیه آن به اتهام حمایتش از تروریسم، اعمال نموده اند، شورای همکاری خلیج فارس بحران بی سابقه ای را تجربه می نماید.

دوحه ضمن ردّ این اتهام ها، تأکید نموده است که ائتلاف تحریم کننده، استقلال در تصمیم گیری و حاکمیت ملی قطر را هدف قرار داده اند. دوحه همچنین گفته است تنها بدون پیش شرط آماده نشستن پای میز مذاکره برای حل و فصل ریشه های بحران است.

با این حال، لولوة الخاطر سخنگوی وزارت خارجه قطر، چند روز پیش طی گفت وگویی تلویزیونی تأکید کرد که با وجود شیوع ویروس همه گیر کرونا هیچ نشانه ای از ذوب شدن یخ در بحران روابط میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با قطر مشاهده نمی گردد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 304

به "پیغام مکتوب پادشاه عربستان به امیر کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مکتوب پادشاه عربستان به امیر کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید