724 شغل جدید برای مددجویان بهزیستی قزوین ایجاد شد

به گزارش اوج باور، معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان قزوین گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه وزارت کشور بهزیستی استان قزوین در سال گذشته 724 شغل جدید را برای مددجویان ایجاد نموده است.

724 شغل جدید برای مددجویان بهزیستی قزوین ایجاد شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین ،غفار رمضانی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان قزوین گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه وزارت کشور بهزیستی استان قزوین در سال گذشته 724 شغل جدید را برای مددجویان ایجاد نموده است.

وی با اشاره به چگونگی ایجاد اشتغال در بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: تعهد ابلاغ شده بهزیستی استان قزوین در سال گذشته 710 شغل بوده که خوشبختانه این اداره کل بیش از سقف مشخص شده برای معلولان جویای کار، اشتغال ایجاد نموده است.

وی اضافه نمود: برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی در استان قزوین 263 میلیارد ریال اعتبار ابلاغی تبصره 16 و 254 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی توسط بانک ها در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه محقق شده است.

وی گفت: یکی از روش های دیگر ایجاد فرصت اشتغال برای مددجویان بهزیستی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی بوده که در سال گذشته برای 424 نفر از مددجویان با 211 هزار و 250 میلیون ریال اعتبار صورت گرفته است.

رمضانی اضافه نمود: پرداخت تسهلات قرض الحسنه در قالب کارفرمایی به عنوان مشوق جهت جذب مددجویان یکی از روش های دیگر ایجاد اشتغال در استان قزوین بوده که به میزان 11 میلیارد ریال تخصیص یافته و منجر به اشتغال 25 معلول جویای کار شده است.

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان قزوین توضیح داد: در سال گذشته اعتباراتی هم در زمینه بیمه خویش فرمایی وکارفرمایی معلولان، بیمه خویش فرمایی وکارفرمایی نیازمندان جبران عدم کارایی معلولان و پرداختی به کانون معلولان تخصیص یافته است.

بهزیستی استان قزوین دارای 110 هزار مددجو است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 934

به "724 شغل جدید برای مددجویان بهزیستی قزوین ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "724 شغل جدید برای مددجویان بهزیستی قزوین ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید