کمپین انتشارات هارپرکالینز در حمایت از کتابفروشی ها

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، انتشارات انگلیسی هارپرکالینز کمپینی برای حمایت از ناشران مستقل و کتابفروشی های این کشور شروع نموده است و از ناشران و فعالان صنعت چاپ خواسته از افراد نو این صنعت حمایت نمایند. در این کمپین با اسم نوآوران مستقل (Indie Initiative) از ناشران انگلیسی خواسته شده که از نویسندگان تازه کار هم حمایت گردد.

کمپین انتشارات هارپرکالینز در حمایت از کتابفروشی ها

انتشارات هارپرکالینز اولین بار در سال 1819 تاسیس شد و در ابتدا تنها به چاپ کتاب های مذهبی و آموزشی اشتغال داشت؛ ولی پس از مدتی، به کتاب داستان روی آورد و ازجمله، تقریباً همهٔ داستان های آگاتا کریستی و دارن شان را چاپ کرد. امروزه این ناشر در بخش های گسترده ای، از چاپ کتاب کودک گرفته تا کتاب آشپزی و شعر، فعالیت دارد و با بسیاری از نویسندگان بزرگ همکاری می نماید.

هارپرکالینز حمایت از کتابفروشان و ناشران مستقل را موجب رونق بیشتر کتابفروشی و ارتقای سطح فرهنگ در جامعه اسم نموده است و اعتقاد دارد وقتی از این بنگاه های کوچک فعال در چاپ کتاب و فروش آن حمایت کند، موجب توسعه و تقویت ساختار و بدنه صنعت چاپ و نشر کتاب در کشور خواهد شد.

این ناشر انگلیسی در فاز اول پروژه حمایتی خود از کتابفروشان مستقل تخفیف های ویژه ای در پائیز امسال میلادی برای کتاب هایش در نظر گرفته و قرار است آنها را در میان کتابفروشان مستقل این کشور توزیع کند. در فاز دوم جوایز نقدی برای افتتاح کتابفروشی در دوره شیوع کرونا در نظر گرفته است که مبلغ آن از 200 پوند آغاز می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1158

به "کمپین انتشارات هارپرکالینز در حمایت از کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین انتشارات هارپرکالینز در حمایت از کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید